شرایط و بستر مناسب شهر همدان و ... باعث شد آنجا را به عنوان محل برگزاری جشنواره نوجوان انتخاب کنیم.

علیرضا شجاع نوری بازیگر سینما و دبیر جشنواره کودک و نوجوان در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص جداسازی جشنواره کودک و نوجوان گفت: ما بر اساس نیازی که بخش کودک و نوجوان داشت جداسازی انجام دادیم. یک زمان و در سال‌های پیش کودک و نوجوان با هم بودند و نسل آنها هر 25 یا 15 سال عوض می‌َشد اما در حال حاضر نسل‌ها هر یک یا دو سال عوض می‌شود پس ما نمی‌توانیم جماعت زیادی را کودک و نوجوان قلمداد کنیم.

وی افزود: هم اکنون نوجوان ما در حال برداشتن یک گام رو به جلو است تا مدیریت جامعه را به دست بگیرد به همین دلیل هنگام عبور از سرپیچ این گام از فانتزی‌های آسمانی جدا شده و در مرحله‌ای قرار می‌گیرد که پاهای خود را روی زمین قرار می‌دهد پس نوجوان در این مرحله مستلزم توجه ویژه، فستیوال مناسب و فیلم‌های بخصوص و باکیفیت است.

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: بنابراین با توجه به اینکه توجه به نوجوانان یک ضرورت است از این فرصت استفاده کردم و با یاری و حمایت‌ شورای راهبردی تفکیک جشنواره کودک و نوجوان را انجام دادیم.

شجاع‌نوری عنوان کرد: با جداسازی بخش کودک و نوجوان و برنامه‌ریزی و تدابیر انجام شده و در کنار آن المپیاد فیلمسازی به شما خواهم گفت که تا 3 دوره آینده سینمای ما حرف‌های زیادی  برای سینمای دنیا خواهد داشت.

وی در خصوص انتخاب شهر همدان برای برگزاری جشنواره نوجوان بیان کرد: شرایط و بستر مناسب شهر همدان و تعداد سینما‌های قابل تامل آن، استقبال مسئولان، مردم و امام جمعه محترم این شهر و بالا بودن پتانسیل نوجوان آن‌جا در جهت فیلمسازی و همکاری سینمای جوان همه این‌ها دست به دست هم داد تا ما همدان را به عنوان محل برگزاری جشنواره نوجوان انتخاب کردیم و ان‌شاء‌الله که پیوند خوبی باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار