کارشناس تنیس روی میز معتقد است که نوشاد عالمیان در رقابت‌های اپن بلژیک افت زیادی داشته و این موضوع در رنکینگ وی تأثیر می‌‌گذارد.

امیر ‌عمیدی سرپرست سابق امور دبیری فدراسیون تنیس روی میز در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص حضور تیم ملی در تور‌های اپن اتریش و بلژیک گفت: تراز تورنمنت اتریش خیلی بالاتر از بلژیک است و تور اتریش یکی از تورنمنت‌های درجه اول جهان محسوب می‌شود زیرا در آن تعداد زیادی از بازیکنان دارای رنکینگ یک و دو رقمی هستند در حالی که تور بلژیک درجه دو می‌باشد و تعداد بازیکنان که دارای رنکینگ می‌باشند کمتر از ده تا هستند ولی در هر صورت حضور در این مسابقات برای بازیکنان ما بسیار خوب بود و یک آزمونی جهت شناخت نقاط ضعف و فوت محسوب میشد اما به شرط آنکه سعی در رفع این ایرادها انجام شود.

نتایج خیلی بد نبوده اما متاسفانه نوشاد در اوج نیست و نتایج بدست آمده توسط اخلاق‌پسند در بوندسلیگای آلمان هم نشان از آماده نبودن وی دارد و باید تلاش شود تا در اردوها این بازیکنان دوباره به اوج خود بازگردند.

عمیدی در ادامه در خصوص بازی‌های آسیایی گفت: رقابت‌ در آسیا همیشه برای ایران سخت است به هر حال اگر در جهان بخواهند نام 10بازیکن برتر را نام ببرند 6یا 7نفر آنها آسیایی هستند و به همین دلیل رقابت‌های سختی وجود دارد علاوه بر این در هر تیم غیر مطرح اگر یک بازیکن چینی وجود داشته باشد می‌تواند دردسر‌ساز شود.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه سینا عالمیان در اوج خود قراردارد و توانسته 3بازیکن بهتر یا هم‌تراز خودش که در رتبه‌های 97 و 180 و 200 جهان قرار داشته‌اند را ببرد و همین امر قطعا باعث صعودی در جدول برترین‌های پینگ‌پنگ ایران می‌شود.

عمیدی در انتها خاطرنشان کرد: زمان زیادی تا مسابقات اسیایی نمانده باید تیم زودتر آماده شود و خود را از لحاظ زمانی با محیط مسابقات وفق دهد. قرعه هم بسیار مهم است اگر بتوانیم رقیب خودمان هند را ببریم میتوانیم بگوییم موفق بوده‌ایم.

انتهای پیام/

برچسب ها: عبیدی ، نوشاد ، عالمیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار