فرمانده انتظامي شهرستان شيراز گفت: پليس افتخاري باید در كنار ديگر كاركنان ناجا، خود را پناهگاه مردم بداند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ "يوسف ملك زاده" در جلسه اي كه با اعضاي پليس افتخاري شهرستان شيراز برگزار شد، با بيان اينكه خدمات اعضاي پليس افتخاري همانند ديگر كاركنان ناجا به صورت شبانه روزي است،‌تصريح كرد: همانگونه كه خدمت نيروي انتظامي شبانه روزي بوده و تعطيلي و غير تعطيل نمي شناسد، اعضاي پليس افتخاري هم مي توانند شبانه روزي درحد وظيفه خوددر خدمت مردم باشند.

وي در خصوص آن دسته از پليس هاي افتخاري كه در مراكز مشاوره مشغول خدمت به مردم هستند، اظهار كرد: چنانچه يك كارشناس در كار مشاوره خوب و موفق عمل كند، مي تواند يك پرونده را به سازش رساند و باعث كاهش تعداد پرونده هاي قضايي و نيز مختومه كردن بسياري از پرونده ها در كلانتري ها و پاسگاه ها باشد.

فرمانده انتظامي شهرستان شيراز بیان کرد: از آنجائيكه پليس افتخارييك سازمان نوپا و نوظهور در ناجا است، تطبيق كامل آن و حل مشكلات نيازمند زمان است كه آن هم با صبر و حوصله اعضاء مرتفع خواهد شد.

رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي شهرستان شيراز نيز در اين مراسم با اشاره به برخي از خصوصيات مومن و فرد مسلمان، بيان كرد: هيچ كاري بدون نظر خداوند انجام نخواهد شد.

حجت الاسلام "و المسلمین پور غلام" كاركنان را به رعايت رازداري و درك مشكلات مردم سفارش كرد و گفت: در دين مبين اسلام در اين خصوص بسيار تاكيد شده است.

اين جلسه با هدف ديدار چهره به چهره فرمانده انتظامي شهرستان شيراز با اعضاي پليس افتخاري و جلب اعتماد بيش از پيش آنها به ادامه همكاري با پليس و نيز شنيدن نظرات و پيشنهادات آنان در ستاد فرماندهي انتظامي شهرستان شيراز، برگزار شد.

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.