آقای وزیر ارشاد و خواننده ای که این روزها بیماری اش کلیک خورترین گزارشات را برروی سر خط خبرها نگه داشته ، به عنوان چهره ی خبرساز این هفته معرفی می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بعد از گذشت یک هفته اگر در میان سایت های خبری و پیشخوان مطبوعات چرخی بزنیم، به سر خط خبری گل درشتی می رسیم که در خنکنای آخرین روزهای تابستان جزو داغترین و پرسروصداترین خبرهای رسانه و مطبوعات کشور محسوب می شوند. 

باشگاه خبرنگاران جوان، با عنوانی تازه به معرفی چهره های خبرساز و یا پروژه های فرهنگی و هنری هر هفته می پردازد.

**زمزمه های درگوشی وزیر ارشاد تا اجرای بهنام صفوی 

از حاشیه های مراسم اختتامیه جشنواره صنعت چاپ و نشست خبری بهنام صفوی چندی نمی گذرد و این هفته آقای وزیر ارشاد و خواننده ای که این روزها بیماری اش کلیک خورترین گزارشات را برروی سر خط خبرها نگه داشته ، به عنوان چهره ی خبرساز این هفته معرفی می شوند.

**در راه تصمیم گیری رسیدن به اسکار هستیم

این هفته به بهانه برگزاری اختتامیه جشنواره ی صنعت چاپ، فرصت مناسبی برای خبرنگاران فراهم شد تا بتوانند جواب سوال های خود را از جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جویا شوند.
 
جواب هایی که حاکی از انتخاب شدن یا نشدن فیلم  «محمد رسول الله (ص)» به عنوان نماینده ی ایران در اسکار بود و از بی پاسخ ماندن رسیدگی به دو شغله بودن علی مرادخانی معاون هنری وی خبر داد.
 
وزیر ارشاد با اذعان بی اطلاعی از آخرین وضعیت فروش فیلم «محمد رسول الله (ص)» به دنبال فراهم کردن شرایط مناسبی برای سرمایه گذاری ساخت مرحله ی دوم پس از بعثت پیامبر تا رحلت پیامبر (ص) است.

آقای جنتی پاسخگو باشید!
   
جنتی در این مراسم حرفی زد که به سلیقه بعضی ها خوش و برای خیلی ها خوش نیامد، آن هم تصمیم گیری ها بر سر رسیدن یا نرسیدن به اسکار است.
 
گاهی دیده می شود به صورت نادر مشکلاتی در چاپ قرآن، این کتاب آسمانی وجود دارد و این همت و نگاه ریزبینانه ی چاپخانه ها را می طلبد.
 
محال است حرف از مشکلات و کمبود های یک حوزه به میان بیاید و بحثی از واردات و صادرات و گرانی و ارزانی و تغییر تعرفه ها نشود.
 
*رسیدن یا نرسیدن مسئله این است!

باشگاه خبرنگاران جوان: فیلم سینمایی «امروز» آخرین اثری بود که راهی اسکار شد و حالا همه ی منتقدان جهان، داوران، کارگردان ها و بخصوص ما ایرانی ها منتظر پرواز فیلم «محمد رسول الله (ص)» بسوی آمریکا هستیم. 

فیلمی که می تواند جوابیه ای علیه اهانت های منحرفین غربی به پیامبر اسلام (ص) و ائمه باشد.

*مسئولین پاسخگو باشند 

ما که آخر متوجه نشدیم چرا این دو شغله بودن تا ارشاد هم رسیده و چرا نباید جوابی از جناب جنتی جویا شویم؟ اما بماند تا روزی که علی مرادخانی به این سوال بی پاسخ آقای وزیر پاسخ دهد. 

حال همه ی ما خوب است ، حال صنعت چاپ و نشر چطور؟

نه که نخواهیم نگاه مثبت نداشته باشیم ، نه! اما جناب وزیر ، اگر کاغذ ارزان است ، چرا جنس آن مرغوب نیست؟ 

نظارت و ارزیابی بر چاپخانه ها در چه سطح و مرتبه قرار دارد؟ 

این همه اشتباهات فاحش و غلط انداز در آیات نورانی قرآن برای چه؟ 
 
*تکرار انتظار در سالن برج میلاد می شکند

چند روزی از نشست خبری بهنام صفوی نگذشته است که همچنان خبر بازگشت و اجرایش نقل هر سایت خبری و تیتر درشت موسیقی کشور است.
 
علاقه مندان به صدای این خواننده بعد از مدتها ، تکرار انتظار را می شکنند و دور از تمام شایعات و حواشی ماه های بیماری و بستری صفوی در بیمارستان ، 17 مهرماه مقابل صحنه ی اجرای سالن برج میلاد می نشینند.
 
بهنام صفوی در گفتگویی که در میان خبرنگاران داشت از سپری کردن روزهای نقاهت و رسیدن به بهبودی نسبتا کامل خود خبر داد.

آقای جنتی پاسخگو باشید!
 
صفوی در هنگام ورود با چهره ای جذاب اما غریب وارد شد. عینکی بزرگ با کلاهی بر سر چهره اش را 180 درجه طوری تغییر داد که بسیاری از خبرنگاران متوجه ورود و حضورش در نشست نشدند.
 
این خواننده از شبی گفت که نورپردازی ها ، فلش دوربین عکاسان و استرس اجرای زنده ضرر بزرگی را برای رسیدن به روند بهبودیش فراهم می کند.
 
این کنسرت تنها بهانه ای برای حال خوب این روزهای آقای خواننده خواهد بود.
 
«معجزه» نام آلبومی است که با صدای کوک اما ضربه خورده از قرص های شیمیایی و روزهای تلخ بیماری تا هفته های آتی روانه بازار می شود.

*«معجزه» ای در راه است

باشگاه خبرنگاران جوان: آقای خواننده سپاس، تشکر از اینکه بعد از روزهای سخت بیماری خود پای بر صحنه ی اجرا موسیقی می گذارید و با «معجزه» بعد از روز های تلخ سپری شده ، بازار موسیقی را می لرزانید.
 
ما به زمین لرزه های موسیقی عادت کرده ایم . 17 مهر ماه ، شبی است که عکاسان خبری و هنری در میان رقص نور و ساز های کوک گروه جدید بهنام صفوی ، صدا و لحظه های پرشور اجرای شما را به ثبت می رسانند.
 
پ.ن: درگوشی به تمام عکاسان و مسئولین سالن برج میلاد ، آقای خواننده حال خوبی ندارد ، از آوردن فلش های پر نور و قدرت و نورپردازی آنچنانی خودداری کنید.

در پایان این گزارش باید بگویم؛ جان ما و جان تمام خبرنگارانی که پایان شهریور ماه برای مصاحبه به دفتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی میایند. 

حال همه ی ما خوب است ، حال چاپ و نشر و نت های موسیقی چطور؟ 


گزارش از محدثه نعمتی 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.