یک موسسه در مینوسوتا توربین‌های بادی تولید کرده است که قابل حمل هستند و بیشترین میزان برقی که تولید می‌کنند 2500 وات است.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛فکر کردن درباره توربین‌های بادی، توربین‌های بادی بزرگی که در کوهستان‌ها و صحرا قرار دارند را در ذهن تصویر سازی می‌کند. 

توربین‌های بادی که می‌توان با خود حمل کرد + تصاویر

اما اخیرا یک موسسه در مینوسوتا، توربینی را طراحی کرده است که کاربران می‌توانند آن را با خود حمل کنند. این توربین بادی پورتابل (قابل حمل) از نوع توربین‌های بادی ترئینی است که محور استوانه‌ای و عمودی آن 12 اینچ (30 سانتی متر) طول دارد.

این توربین بادی در سال 2014 توانست بیشترین فروش خود را داشته باشد و موسسه‌ای که این توربین را طراحی کرده است، آخرین تغییرات آن را در 4 اندازه مختلف و با محورهای عمودی و افقی ترقی داده است.

توربین‌های بادی که می‌توان با خود حمل کرد + تصاویر

نسخه قبلی این توربین بادی دارای یک ژنراتور 15 واتی بود که با سرعت باد 16 کیلومتر در ساعت، به مدت یک ساعت با استفاده از یک پورت usb باتری تلفن همراه را شارژ کرد. نسخه های جدید این توربین بادی 50 وات برق تولید می‌کنند و در مدل‌های عمودی 400 ، 1000 و 2500 عرضه می شوند.

مدل های جدید هم از نظر اندازه بزرگترند و میزان برقی هم که تولید می‌کنند بیشتر است و می توانند از حالت عمودی به افقی و بالعکس نیز تغییر شکل دهند

در این میان قطر مدل 2500 این توربین‌های بادی  100 سانتی متر است که می‌تواند بدون سه پایه 40 اینچی خود باپرجا بماند. وزن آن 19 کیلوگرم (42 پوند) است و می تواند 2500 وات برق تولید کند و این میزان برق برای شارژ یک باتری یون لیتیومی 300000 میلی آمپری کافی است.

این توربین می‌تواند برق را تولید و در خود ذخیره نماید. میزان برق تولید شده توسط این توربین برای تامین برق خانه، شارژ ماشین برقی، شارژ لپ تاپ تلفن و سایر لوازم الکتریکی کافی می باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار