همزمان با بیست و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های نوجوانان همدان فیلم «دریا و ماهی پرنده» به کارگردانی مهرداد غفارزاده و با بازی نیوشا ضیغمی در همدان اکران می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فیلم 93 دقیقه‌ای «دریا و ماهی پرنده» به دغدغه‎های نوجوانان با درون‌مایه هنر، خلاقیت، آزادی و نگاه آزادمنشانه به مسائل درونی جامعه پرداخته و به نوعی بزرگترها را نیز با آن درگیر می‌کند.

همایون ارشادی، نیوشا ضیغمی، نادر فلاح، امیر حسین رستمی، سیدجواد طاهری، علی اکبر صحرایی، ارشیا طالبی، محمد رحمانی، محمد حسین عدلی، یاشار حمیدزاده، مازیار نوروزی و محسن تمیزی بازیگران این فیلم هستند.

«دریا و ماهی پرنده» پس از فیلم سینمایی «گیرنده» دومین تجربه مهرداد غفارزاده در مقام کارگردان است، این فیلم نوشته مشترک مهرداد غفارزاده و اکبر روح و محصول موسسه هنری خانه فیلم پروان است.

در خلاصه‌ای از این فیلم آمده است؛ نوجوانی 17 ساله به نام احسان که نه توانایی تکلم و نه توانایی شنیدن دارد، بدون ارتکاب جرم در مرکز بازپروری نوجوانان بزهکار در یک منطقه محروم به سر می‌برد، احسان چند بار تلاش به فرار از مرکز باز‌پروری می‌کند اما...

امیر پورکیان تهیه‌کننده این فیلم پیش‌تر از حضور نیوشا ضیغمی در بیست و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلمهای نوجوان در همدان خبر داده بود.

فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» در سه سانس؛ روز پنجم مهر 21:30 در تالار مجتمع شهید آوینی، 6 مهر ساعت 21 در سینما قدس و هفتم مهرماه نیز ساعت 19 در سینما فلسطین همدان به روی پرده می‌رود.

نخستین المپیاد فیلمسازی و بیست‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های نوجوان در همدان از چهارم تا هشتم مهرماه در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ



برچسب ها: همدان ، اکران ، دریا ، ماهی ، پرنده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.