مسئول کمیته امور سالن‌های بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های نوجوانان همدان گفت: در ایام جشنواره روزانه دو فیلم در هر یک از شهرستان‌های استان همدان به غیر از همدان اکران می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ داوود ابوترابی با بیان اینکه همزمان با برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم های نوجوانان به غیر از مرکز استان در تمام شهرستان‌ها اکران فیلم داریم، اظهارکرد: این برنامه در شهرستان های استان به غیر از مرکز استان از روز پنجم مهرماه آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه در زمان برگزاری جشنواره هشت شهرستان استان نیز درگیر این رویداد فرهنگی می‌شوند، اضافه کرد: روزانه دو فیلم در هر شهرستان اکران خواهد شد.

مسئول کمیته امور سالن‌های بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم های نوجوانان همدان با اشاره به اینکه در هر شهرستان 10 فیلم بر روی پرده می رود، گفت: فیلم‌های جشنواره در سینما بهمن ملایر، مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی نهاوند، مجتمع فرهنگی هنری فردوسی تویسرکان، مجتمع فرهنگی هنری اندیشه رزن، مجتمع فرهنگی هنری جوان کبودراهنگ، مجتمع فرهنگی هنری آیت‌الله بهاری بهار، مجتمع فرهنگی هنری سیدجمال‌الدین در اسدآباد و کتابخانه عمومی فامنین اکران می‌شود.

وی در خصوص نحوه اکران فیلم‌ها گفت: اکران فیلم‌ها در چهار شهرستان رزن، اسدآباد، فامنین و بهار با دی وی کم و در بقیه شهرستان‌ها به صورت دیجیتال پخش می‌شود.

گفتنی است، نخستین المپیاد فیلمسازی و بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های نوجوان چهارم تا هشتم مهرماه در همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.