رئیس ستاد استانی جشنواره بین المللی فیلم های نوجوانان گفت: جشنواره بین المللی فیلم نوجوانان در همدان ماندگار می‎شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانها باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد ابراهیم الهی‌تبار گفت: استان همدان در حوزه فرهنگی هدف گذاری خاصی را دنبال می‌کند که یکی از آنها ماندگاری جشنواره بین المللی فیلم نوجوانان در این استان است.

وی با بیان اینکه جشنواره فیلم نوجوانان و المپیاد فیلمسازی یک رخداد فرهنگی،اجتماعی اثرگذار است، اظهار کرد: شعار استاندار همدان مبنی بر "همت همگانی برای توسعه استان" در فعالیت‌های فرهنگی و هنری، سرلوحه تصمیمات قرار گرفته است.

وی از برگزاری چندین جشنواره فرهنگی در استان خبر داد و افزود: برگزاری نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان و نمایشگاه تصورسازی آیات قرآن از جمله فعالیت‌های فرهنگی پیش روی استان است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه سعی داریم همدان را به پایگاه فرهنگی و هنری کودک و نوجوان تبدیل کنیم، گفت: همت همگانی خط مشی مسئولان استان است و همین امر موجب پیشبرد امور می شود.

الهی تبار برخورداری از توانمندی‌های مختلف را از ویژگی‌های این استان عنوان کرد و گفت: تمام ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری همدان برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره به کار گرفته است.

وی با اشاره به بازگشایی سینما فلسطین همدان افزود: در حال حاضر سینماهای استان همدان دارای امکانات خوب و به‌روز هستند.

نخستین المپیاد فیلمسازی و بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم نوجوانان سوم تا هشتم مهر در شهر باستانی همدان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.