همایش هم‌اندیشی و انتخاب آگاهانه، بستر مشارکت حداکثری به مناسبت هفتمین دوره انتخابات هییت مدیره نظام مهندسی استان مازندران در سالن اجتماعات شهرداری آمل برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ رئیس شورای اسلامی شهر آمل در همایش هم‌اندیشی و انتخاب آگاهانه، بستر مشارکت حداکثری با تاکید بر شرکت در انتخابات شورای شهر گفت: با شرکت در انتخابات شورای شهر نگذارید که شهر در دست بعضی از افراد سودجو، نااهل و بی کفایت بیفتد و تلاشتان این باشد که کارهای بزرگ انجام دهید.

اسدالله تورنگ با بیان اینکه اگر یک مهندس آملی عضو نظام مهندسی شود می‌تواند به این شهر خدمت کند، افزود: در انتخابات نظام مهندسی استان مازندران حضور حداکثری داشته باشید و ما هم به‌عنوان کوچک‌ترین عضو نظام از شما حمایت می‌کنیم.

مدیر بنیاد کودک شهرستان آمل نیزبا اشاره به این که اسفند ماه 1386 این بنیاد کار خود را آغاز کرد گفت: بنیاد کودک شهرستان آمل به یاری خداوند و به همت نیک اندیشان توانسته تاکنون بیش از 440 دانش‌آموز با استعداد را حمایت کند.

افسانه اسدپور در حال حاضر 326 دانش‌آموز از خدمات حمایتی و تحصیلی این دفتر برخودار هستند و 340 نیک‌اندیش از همیاران مهربان این دفتر هستند.

وی با اشاره به بحث انتخابات نظام مهندسی استان مازندران خاطرنشان کرد: شهر آمل دارای9 کاندیدو رای گیری انتخابات نظام استان جداگانه در هر شهر 16 مهر ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.