دومین گردهمایی اعضای کانون‌های طلاب و روحانیون جمعیت هلال احمر استان تحت عنوان«همدلی و همزبانی»با حضور نماینده ولی فقیه ،مدیرعامل جمعیت هلال احمروحضورگسترده اعضای کانون‌های طلاب و روحانیون در سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،حجت الاسلام سیدمحمد حسینی‌ شاهرودی در دومین گردهمایی اعضای کانون‌های طلاب و روحانیون جمعیت هلال احمر استان کردستان بااشاره به لزوم تشکیل و تقویت کانون‌های طلاب و روحانیون در بدنه جمعیت هلال احمر اشاره کرد وگفت: جمعیت هلال احمر و حوزه‌های علمیه می توانند دوشادوش یکدیگر در پیشبرد اهداف متعالی و الهی و انسان دوستانه یکدیگر تشریک مساعی کرده و خدمات متقابل به یکدیگر ارائه دهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان کردستان نیز در این مراسم بیان کرد: از کارکردهای ولایت فقیه آگاهی و روشنفکری، اطلاع‌رسانی، هدایت و ارشاد است و طلاب و روحانیون باید در این راستا گام بردارند.

حجت‌الاسلام بلال عربیان عنوان کرد: برای تجدید عهد و میثاق با ولایت فقیه و امام (ره) باید مشتاقانه و غیرتمندانه فعالیت کرد و در هر شرایطی آماده رهنمودها و هدایت‌های نماینده ولی فقیه در کردستان هستیم.

همچنین در این مراسم مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان نیز با ارائه گزارشی از وضعیت کانون های طلاب برادران و خواهران جمعیت هلال احمر استان، گفت: 11 کانون طلاب و روحانیون در سطح جمعیت هلال احمر استان فعالیت دارند که اعضاء این کانون‌ها دوشادوش جمعیت هلال احمر استان فعالیت‌های ارزشمندی در راستای تحقق اهداف انسان دوستانه هلال احمر انجام داده اند.

حسن خدابنده لو بیان کرد: ارائه آموزش کمک‌های اولیه به طلاب و روحانیون و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فرهنگی و قرآنی حوزه های علمیه از برنامه هایجمعیت هلال احمر در این راستا می باشد که در این خصوص نیزقدم های خوبی برداشته شده است.

گفتنی است، تجلیل از اعضاء و دبیران فعال کانون های طلاب و روحانیون جمعیت هلال احمر استان، مولودی خوانی، برگزاری کارگاه آموزش آسیب های ناشی ازمواد مخدر و توزیع بسته های فرهنگی از دیگر برنامه های این گردهمایی بود.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.