هرسال باشروع فصل پاییز تغییراتی در زندگی روزمره مردم پدید می آید ، ازتغییر ساعت ملی گرفته تا آغاز درس و مشق و کلاس.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ این تغییرات به همراه انتظاراتی است که توجه هر چه بیشتر مسئولان را میطلبد،تاشاید تصمیم گیریهای صحیح این عزیزان کلیدی باشد برای حل مشکلات آنان .

یکی از این مشکلات تغییر ساعات سرویس دهی اتوبوسهای شهری است.

باوجود اینکه هر سال به تعدادآموزشکده ها و دانشگاههای سطح شهر افزوده می شود و با توجه به ساعات ارائه دروس این دانشگاهها در ساعات بعداز ظهر، یاد آوری این نکته ضروریست که این عزیزان چگونه می توانند از امکانات حمل و نقل عمومی استفاده کنند تا هم کمکی به بهبودمحیط زیست شهر کنند و هم از وسایل نقلیه ایمن بخصوص برای خانمها بهره مند شوند.

اما ظاهرا سازمان اتوبوسرانی قرار نیست با شهروندان مشهدی همکاری و به گلا یه هایشان رسیدگی کند، چه در زمینه اصلاح خطوط و چه در زمینه افزایش ساعات سرویس دهی اتوبوسهای شهری.

با اینحال بهتر است که یکطرفه به قاضی نرویم و دلایل این برنامه ریزی ها را از زبان مسئولان سازمان اتوبسرانی مشهد جویا شویم.

مدیرروابط عمومی معاونت حمل ونقل سازمان اتوبوسرانی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار ما گفت :ساعات خدمات رسانی اتوبوس ها در نیمه اول سال تا ساعت 20:30است که آنهم به دلیل ازدیاد مسافروسفرهای درون شهری است.

شاهرخی افزود:رانندگان این سازمان در این مدت با دریافت اضافه کار ،یکساعت خدمات بیشتر ارائه میدهند وتا ساعت 21:30سرویس دهی به زائران ومجاوران ادامه دارد.

وی ادامه داد:در طول سال خطوط منتهی به حرم وهمچنین خطوط محوری بعلت وجود مسافر بصورت شبانه روزی فعالیت می کنند.

مدیرروابط عمومی معاونت حمل ونقل سازمان اتوبوسرانی خراسان رضوی بیان کرد:در صورت وجود بیمارستان ودانشگاه یا سازمانی در یک منطقه که باعث ازدیاد مسافر بعد از ساعت 20:30در آن محل شده باشد و باتوجه به تهیه استشهاد مردم ،بازدید میدانی وتایید مدیریت، امکان ارائه خدمات اتوبوس ها بصورت شبانه روزی در آن محل وجود دارد.

حال این موضوع پیش می آید که مردم مشکلاتشان را به چه کسی بگویند و یا منتظرتائید کدام مدیریت باشند تا مشکلشان حل شود؟

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.