مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اهواز گفت: برنامه های هفته کودک در 30 شهرستان از استان خوزستان در قالب بیش از 200 برنامه فرهنگی آموزشی 15 تا 21 مهر برگزار خواهد شد.

برنامه فرهنگی آموزشی هفته کودک در خوزستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ غلامرضا شنبدی با اشاره به اینکه بیش از 52 هزار کودک در خوزستان زیرپوشش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار دارند بیان داشت: این کودکان در 52 مرکز ثابت و 3 مرکز سیار عضو هستند.

وی تصریح کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان امسال به عنوان دبیرخانه کودک برای برگزاری هفته کودک مامور شده است که برنامه های این هفته را در استان اجرا کند.

شنبدی افزود: به همین منظور نمایشگاهی در مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان واقع در فاز 2 پادادشهر اهواز برگزار می شود که چندین سازمان در آن غرفه هایی دارند و در ارتباط با کودک برنامه هایی ارائه می نمایند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان علوم پزشکی، بهزیستی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، شهرداری، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، صدا و سیما، حفاظت محیط زیست، میراث فرهنگی، هلال احمر، حوزه هنری و نهاد کتابخانه های عمومی را سازمان های شرکت کننده در این نمایشگاه معرفی کرد.

این مقام مسئول اذعان داشت: سازمان ها در این نمایشگاه کارگاه های آموزشی برای کودکان برگزار می نمایند و خدمات درمانی و پزشکی، آموزشی و عام المنفعه ارائه می کنند.

گفتنی است هفته کودک 15 تا 21 مهر  برگزار می گردد و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سنین 7 تا 17 سال را شامل می شود.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.