معاون رئیس جمهور آمریکا تاکنون در خصوص کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری آینده، اعلام آمادگی نکرده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، "جو بایدن،" معاون رئیس جمهور آمریکا امروز در نخستین مناظره انتخاباتی نامزدهای حزب دموکرات در لاس وگاس شرکت نمی کند. بسیاری از ناظران سیاسی معتقدند این روزها برای حضور بایدن در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا فرصت مناسبی است. اما وی تاکنون زمان قطعی حضور خود را در انتخابات آتی آمریکا اعلام نکرده است.

این مناظره انتخاباتی قرار است امروز از شبکه سی ان ان پخش شود. این شبکه در خصوص احتمال حضور بایدن ابراز امیدواری کرد و گفت ممکن است وی تا آخر امروز دعوت این شبکه را برای حضور در مناظره بپذیرد.

"جو بایدن،" معاون 72 ساله "باراک اوباما،" رئیس جمهور آمریکا مسن ترین نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور است.  اگر وی تصمیم خود را برای حضور در مناظره انتخاباتی امشب قطعی کند، برای رقابت با "هیلاری کلینتون" راه سختی در پیش دارد. سن و سال بالای بایدن یک نقطه ضعف بزرگ برای او محسوب می‌شود. از سوی دیگر، "هیلاری کلینتون" نیز در چند ماه اخیر به دلیل استفاده از سرور ایمیل شخصی در دوران تصدی وزارت امور خارجه آمریکا مورد انتقاد جدی قرار گرفته است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار