مقامات رژیم صهیونیستی در سرکوبی دور جدید مقاومت فلسطینی‌ها دچار عجز و ناتوانی شده‌اند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هاآرتص، درگیری‌های اخیر مردم فلسطین با نیروهای رژیم صهیونیستی، ترس و دلهره را برای صهیونیست‌ها به ارمغان آورده است. در این درگیری‌ها، فلسطینی‌ها از سلاح‌ سرد استفاده می‌کنند و این موضوع سبب ترس و هراس صهیونیست‌ها شده است.

صهیونیست‌ها با بیان این مطلب که این درگیری‌ها با تمام موارد پیش از این متفاوت است، اذعان کردند حملات فلسطینی‌ها با سلاح سرد قابل پیش‌بینی نیست و مقامات این رژیم نمی‌توانند با آن مقابله کنند. «بنیامین نتانیاهو،» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، به صهیونیست‌ها توصیه کرده است هنگام رفت و آمد به محل کار، مراقب حملات فلسطینی‌ها باشند. این، تنها اقدام مقامات رژیم اشغالگر برای حفاظت از مردم خود است.

براساس گزارش هاآرتص، بسیار از صهیونیست‌ها در این روزها دچار ناراحتی‌های روانی شده اند. یک مقام مسئول در گفتگو با هاآرتص گفت: « این روزها، تعداد تماس‌های مردم که از ترس و دلهره شکایت می‌کنند، بسیار زیاد شده است. مردم نمی‌دانند چه باید بکنند. تابستان گذشته، در طول جنگ، هنگامی که آژیر خطر به صدا درمی‌آمد، آنها می‌دانستند که محل‌های امن برای پناه بردن وجود دارد ؛ اما اکنون هیچ امنیتی وجود ندارد.»


پس از یورش شهرک‌نشین‌های صهیونیست به مسجد‌الاقصی در اوایل ماه سپتامبر (30 روز منتهی به 8 مهر)، تنش‌ها میان فلسطینی‌ها و نیروهای رژیم صهیونیست تشدید یافته است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار