رئیس دادگستری اهر گفت: دادگستری اهر با تغییر کاربری اراضی ملی و کشاورزی و ساخت و ساز های غیرمجاز در حاشیه شهر به شدت برخورد قانونی خواهد کرد و اغماضی در این زمینه نخواهدشد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازتبریز؛ حجت الاسلام نظری در جلسه شورای پیشگیری از جرایم ، گفت: متأسفانه از پرونده های که وارد دادگستری شهرستان اهر می شود مربوط به ساخت و ساز های غیرمجاز در حاشیه شهر و همچنین تغییر کاربری اراضی ملی و کشاورزی است که دادگستری شهرستان اهر ضمن رسیدگی در خارج از نوبت به این پرونده ها، با متخلفان نیز به شدت برخورد قانونی خواهد کرد.

وی، افزود: از ادارات ثبت اسناد و املاک، شهرداری، جهادکشاورزی، راه و شهرسازی و منابع طبیعی و آبخیزداری انتظار داریم در صدور مجوزها دقت کافی داشته باشند و همچنین در صورت مشاهده تخلفات، جلوی آن را بگیرند و یا به دادگستری اطلاع دهند تا اقدامات لازم انجام شود.

رئیس دادگستری اهر گفت: حفاظت از اراضی ملی و کشاورزی و آنچه متعلق به کل جامعه است وظیفه همه مردم و مسئولان است و تعدی به آن جرم محسوب می شود که امیدواریم در این زمینه عنایت ویژه ای از سوی مردم و مسئولان شود.
انتهای پیام/ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.