رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان گفت: پلیس استان کرمان در دو عملیات ، موفق به کشف 321 کیلوگرم ماده مخدر حشیش شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ و بنا به اعلام روابط عمومی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان، سرهنگ محمدرضا پرواز افزود: این دو عملیات در شهرستان "عنبرآباد" و شهر "راین" انجام شد و قاچاقچیان قصد انتقال این مواد را با استفاده از دو دستگاه خودرو و سه دستگاه موتورسیکلت داشتند که ناکام ماندند.

وی خاطرنشان کرد: مأموران پلیس شهرستان عنبرآباد حین گشت زنی در اتوبان "خلیج فارس" این شهر به دو دستگاه خودروی پارک شده پراید و پژو 405 که سرنشینان آنها رفتارغیرعادی داشتند مشکوک شدند و در بازرسی از خودروی پراید 123بسته ماده مخدر حشیش به وزن 135 کیلو گرم کشف کردند.

سرهنگ پرواز تصریح کرد: در شهر راین نیز مأموران انتظامی به حرکت سه دستگاه موتور سیکلت در مناطق کوهستانی مشکوک شدند و پس از تعقیب و گریز توانستند آنها را متوقف کنند.

وی یادآور شد: در بازرسی از موتورسیکلت ها 182 بسته شامل: 185 کیلو و 800 گرم ماده مخدر حشیش کشف شد.

سرهنگ پرواز بدون اشاره به تعداد متهمان دستگیر شده در ارتباط با این دو محموله مواد مخدر، افزود: مواد کشف شده تحویل مراجع ذیصلاح شد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: کشف ، مواد ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.