مدیر فرودگاه کاشان از افتتاح فرودگاه کاشان باهفته ای دو پرواز از این شهرستان به مشهد مقدس در آینده ای نزدیک خبرداد.

به گزارش گروه استان های از باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سیدمسعود مسعودی در حاشیه چهارمین نشست مدیریت بحران باند فرودگاه کاشان، درسالن کنفرانس این شهرداری در گفتگو با خبرنگاران گفت: با افتتاح مرحله نخست این فرودگاه حدود 40 تا 180 نفر توجه به نوع هواپیمایی که قرار دادبسته شود طی دو پرواز در هفته از کاشان به مشهد مقدس و بالعکس امکان اعزام به حرم رضوی را خواهند داشت.

مدیر فرودگاه کاشان، با توجه به اخذ مجوز پروازهای روزانه فرودگاه کاشان راه اندازی پروازهای شب را نیز در آینده ای نزدیک یادآورشد و گفت: مجموعه فرودگاه کاشان در حال عقد قرارداد با خطوط هوایی است.

مسعودی،با تاکید بر اینکه پروازها به مقاصد قشم و کیش نیز از فرودگاه کاشان در حال انعقاد قرارداد است افزود:پرواز به نجف اشرف هم از این فرودگاه در آینده ای نزدیک راه اندازی می شود.

وی تصریح کرد: راه اندازی پرواز به نجف اشرف از فرودگاه کاشان نیاز به گذراندن یک دوره حساب شده، سخت و دقیق دارد که مقدمات آن آماده شده است.

به گفته وی، کسب مجوز پروازهای خارجی نیز از این فرودگاه و اعلام مرزهوایی در حال پیگیری است.

مدیر فرودگاه کاشان تاکید کرد: کسب هر گونه اطلاعات و اخبار این فرودگاه فقط از وب سایت فرودگاه کاشان به آدرس WWW.KASHANAIRPORT.IR پیگیری ودریافت شود.

مسعودی در ادامه در خصوص چهارمین نشست مدیریت بحران باند فرودگاه کاشان در شهرداری کاشان، اظهارداشت:این نشست با هدف هماهنگی اجرای طرح اضطراری این فرودگاه برگزار می شود.

وی،آشنایی مجموعه کارگروه های مجموعه مدیریت بحران شهرداری کاشان باعملیات طرح اضطراری و درجه اهمیت آن قبل از اجرا را از دیگر اهداف این نشست برشمرد و گفت:در این نشست کلیات اجرای طرح اضطراری و لزوم اجرای آنبرای سازمان ها و ادارات شهرستان که با دعوت شهرداری کاشان و مدیریت بحران شهرستان حضور داشتند تبیین شد.

به گفته وی، مانور طرح اضطراری فرودگاه کاشان در روز بیست و نهم مهرماه اجرا می شود.

مدیر فرودگاه کاشان، با اشاره به اینکه یکی از الزامات سازمان هواپیمایی کشور تهیه چندین نظامنامه و ارسال طرح هر فرودگاه به سازمان بالادستی است گفت: طرح اضطراری فرودگاه کاشان یکی از این نظامنامه ها است.

مسعودی تصریح کرد: در طرح اضطراری فرودگاه انواع و اقسام حوادث و آسیبهایی که ممکن است به یک مجموعه فرودگاهی حادث شود بحث و بررسی و نحوه ارائه اطلاعات و هماهنگی داخل آن تدوین می شود.

گفتنی است: چهارمین نشست مدیریت بحران فرودگاه کاشان،با حضور کارگروه های مجموعه مدیریت بحران شهرداری کاشان و ایراد سخنان توجیهی جوادی، مسوول آموزش این مدیریت و سید مسعود مسعودی، مدیر فرودگاه کاشان در سالن کنفراس شهرداری این شهر برگزار شد.

انتهای پیام/س

 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.