مهدی قزلی:

«حجة‌الوداع» با استقبال خوبی مواجه شد

شاعران از فراخوان «حجة‌الوداع» که به دنبال شهادت گروهی از حاجیان کشورمان در حادثه منا اعلام شد، استقبال کردند.

مهدی قزلی، مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی، به خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: بنیاد شعر و ادبیات داستانی به دنبال اعلام فراخوان «حجةالوداع» شاهد استقبال چشمگیر شاعران از این حرکت بوده‌ است.

وی افزود: فراخوان «حجةالوداع» در پی شهادت گروهی از حاجیان کشورمان در حادثه منا اعلام شد تا شاعران به نوعی در سوگواری برای آن‌ها شریک باشند.

مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی اظهار داشت: هم اکنون مجموعه سرچشمه و شهرداری منطقه 12 در برگزاری برنامه «حجةالوداع» مشارکت کرده‌اند.

قزلی ادامه داد: اختتامیه جشنواره «حجةالوداع» در روز چهلم درگذشت جان‌باختگان منا برگزار می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری ترانگیزان منفی 25 در گذشته نه چندان دور گفت: امیدواریم که بتوانیم ترانگیزان منفی 25 عاشورایی را با همان سبک و سیاق گذشته و با موضوع عاشورا در روزهای ماه محرم برگزار کنیم.

مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی در بخش پایانی صحبت‌های خود در خصوص چگونگی دوره آینده جایزه جلال آل احمد تصریح کرد: در حال حاضر کارهای دبیرخانه‌ای این جایزه را انجام می‌دهیم.

قزلی خاطرنشان کرد: هم اکنون نشست‌های مشورتی جایزه جلال آل احمد با هدف کارسازی تصمیماتی که در آینده بر روی میز تصمیم‌گیران اصلی گذاشته می‌شود، شروع شده اما نشست‌های رسمی آن هنوز برگزار نشده‌اند.




برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار