کتابشهر ایران به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله لحسین (ع) ویژه برنامه‌های مختلفی را در 40 مرکز فروش کتاب و محصولات فرهنگی خود برپا کرده است.

به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی موسسه کتابشهر ایران، از ابتدای ماه محرم سال جاری، این موسسه همچون سالهای گذشته اقدام به برپایی نمایشگاههای کتاب ویژه محرم در سطح 42 شعبه فروش کتاب و محصولات فرهنگی کتابشهر، شهرهای مختلف، مدارس، دانشگاه‌ها و سایر مراکز فرهنگی کرده است.

در این نمایشگاهها که از آغاز تا پایان ماه محرم ادامه دارد، شهروندان میتوانند در شهرهای محل سکونت خود که شعبات کتابشهر دایر شده است، کتابهای با موضوع قیام عاشورا و زندگی امام حسین (ع) را با تخفیفهای ویژه خریداری کنند.

فروش ویژه کتابها و محصولات فرهنگی مرتبط با ماه محرم نیز از دیگر برنامههای فروشگاههای کتابشهر ایران در اقصا نقاط کشور است. تاکنون دوره سه جلدی کتاب «حماسه حسینی» نوشته شهید مرتضی مطهری از جمله کتابهای پرفروش این موسسه بوده است.

«یک ماه خون گرفته» و «نخل میثم» نوشته غلام رضا سازگار، «گلچین احمدی» نوشته ذبیح الله احمدی، «گلچین روضه های سید الشهدا» (ع) نوشته علی اکبر حسینی، «سوگ نامه کربلا» نوشته مهدی بامشکی مداح، «سوز عشق»، «اشک غربت»، «نوای غم» و «شرار اشک» نوشته سید رضا یعقوبیان، «دریادلان عاشورا» نوشته حشمتالله نگارنده از دیگر آثار مورد علاقه شهروندان در فروش ویژه کتابشهر ایران بوده است. 

برگزاری مراسم رونمایی از کتاب «نغمه‌های محرم» از دیگر برنامه‌های کتابشهر بروجرد در هفته اول ماه محرم بود. این دورهمی با حضور نویسنده این اثر محمد عسگری، شاعر جوان بروجردی و جمعی از شاعران و مداحان بروجردی اهل البیت (ع) به همت مهدی مرادی، کارگزار کتابشهر بروجرد برپا شد.

موسسه کتابشهر ایران به عنوان بزرگترین فروشگاه زنجیره ای کتاب و محصولات فرهنگی در ایران، از سال 83 تاکنون 42 فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در 21 استان کشور راه اندازی کرده است. 

گفتنی است، علاقمندان برای دسترسی به اطلاعات بیشتر و آشنایی با پراکندگی جغرافیایی و نشانی این شعبات کتابشهر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی این موسسه به نشانی www.ketabshahr.com  مراجعه کنند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار