وزیر بهداشت در مسجد جامع استهبان، بر لزوم تسریع در اتمام پروژه ساخت بیمارستان جدید در این شهرستان تاکید کرد و آن را گامی در راستای ارایه خدمات شایسته به مردم استهبان دانست.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر سید حسن هاشمی در جمع نمازگزاران استهبان در مسجد جامع این شهرستان با آرزوی قبولی سوگواری های مردم مومن استهبان، اظهار کرد: با اتمام ساخت بیمارستان جدید استهبان، کار تجهیز این بیمارستان با جدیت پیگیری می شود تا هر چه سریع تر به مرحله بهره برداری برسد.

وی با اشاره به تعامل مطلوب دانشگاه علوم پزشکی شیراز و نماینده مردم استهبان و نی ریز در مجلس شورای اسلامی برای پیشبرد هر چه بهتر پروژه های بهداشت این شهرستان، ابراز امیدواری کرد هرچه سریع تر کمبودها در این شهرستان برطرف شود

دکتر هاشمی ادامه داد: با موقعیت طبیعی و جغرافیایی استهبان و شهدایی که تقدیم به انقلاب کرده، بر شایستگی های دریافت خدمات مطلوب برای مردم این شهرستان افزوده شده است و در این راستا از تلاش های لازم فروگذار نیستیم تا حاصل صبوری مردم به زودی به ثمر برسد.

حجت الاسلام والمسلمین خاوری امام جمعه استهبان نیز در این مراسم با اشاره به رو به اتمام بودن پروژه ساخت بیمارستان جدید استهبان، خواستار همکاری مجموعه بهداشت و درمان در تجهیز این بیمارستان و تامین نیروی انسانی متخصص برای آن شد.

وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی پس از اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد جامع استهبان، از پروژه ساخت بیمارستان جدید این شهرستان دیدن کرد.

مهندس سقایی نماینده مردم نی ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی در این بازدید بخش های مختلف بیمارستان را به وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی معرفی کرد.

همچنین دو تن از پزشکان خانواده شهرستان استهبان در حاشیه این بازدید، مسایل خود را با دکتر هاشمی در میان گذاشتند.

بیمارستان جدید شهرستان استهبان، در پنج طبقه، شامل بخش هایی مانند جراحی، ICU، زایشگاه، NICU، بستری کودکان، رادیولوژی، اتفاقات، فیزیوتراپی، کولیز، دیالیز، درمانگاه و آزمایشگاه، با 96تخت مصوب در حال احداث است و تاکنون بیش از 90درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 گفتنی است چندی پیش نیز رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بازدیدهای دوره ای از شهرستان های استان فارس، از این پروژه دیدن کرده و با بررسی مراحل ساخت آن، زمینه تسریع در اتمام پروژه را مورد پیگیری قرار دادند.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.