دبیر شورای پدافند غیرعامل استان، در اين جلسه از افتتاح اولین خانه هلال و مدیریت بحران روستایی به مناسبت هفته دولت در شهرستان سواد كوه خبر داد

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سيد يدالله نبوي در جلسه کارگروه تخصصی امداد و نجات پدافند غیر عامل استان افزود: اين خانه ها در مراكز دهستان هاي سراسر استان در آينده راه اندازي خواهد شد. سومین جلسه کارگروه تخصصی امداد و نجات پدافند غیر عامل استان با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداري، مدیرعامل جمعیت هلال احمر و مدیرعامل برق منطقه ای استان و سایر اعضاء برگزار گردید

نبوی در این جلسه ضمن تبریک دهه کرامت، میلاد حضرت امام رضا (ع) و هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره دولتمردان شهید رجایی و باهنر، اهداف پدافند غیرعامل را ایمن سازی مناطق حساس و مهم دانست و تاکید نمود: تمامی دستگاه ها در این خصوص گام های لازم را بردارند.

وی اقدامات موثر و برنامه ریزی های دقیق برای مدیریت بحران در شرایط اضطرار را لازم و ضروری دانست و بر شناسایی نقاط حادثه خیز و پیش بینی سناریو های مختلف و تقویت نیروهای واکنش سریع در مقابله با هر یک از این حوادث تاکید نمود.

دبیر شورای پدافند غیرعامل استان ضمن تقدير از اقدامات کارگروه امداد و نجات در سیل شهرستان سواد کوه و چالوس، از افتتاح اولین خانه هلال و مدیریت بحران روستایی به مناسبت هفته دولت در شهرستان سواد كوه خبر داد و افزود: اين خانه ها در مراكز دهستان هاي سراسر استان در آينده راه اندازي خواهد شد .

در این جلسه افضلی، مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان و ولی پور، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان و رئیس کارگروه امداد و نجات پدافندغیرعامل استان به ايراد سخن پرداختند.

در ادامه هر یک از اعضا توضیحاتی را پیرامون اقدامات دستگاه های خود در حوزه پدافند غیرعامل بیان نمودند و در پایان از مراکز دیسپاچینگ شمال کشور (مازندران- گیلان- گلستان) بازدید میدانی نمودند.

انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.