رئیس اداره‌ تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهریار گفت: یکی از اصلی‌ترین دستور کارهای ما در این شهرستان جلوگیری از تعطیلی و بیکاری افراد شاغل در کارگاه‌ها و مراکز تولیدی این منطقه در چارچوب‌های قانونی است.

حمایت از کارفرمایان و کارگاه‌های تولیدی در چاچوب‌ قانون
مصطفی رسولی‌نیا، رئیس اداره‌ تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهریار، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به عزم و تلاش جدی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شهریار در حفظ و توسعه اشتغال در این شهرستان اظهار کرد: در همین راستا سعی می‌کنیم از کارگاه‌ها و کافرمایانی که با بدهی‌های مرتبط به فعالیت‌ خود را به اداراتی هم‌چون بیمه، دارایی و... حمایت‌‌های لازم را لحاظ کنیم. 
 
وی افزود: فعالان حوزه‌ کار و تولید قادر خواهند بود در صورت داشتن معوقاتی به ادارات شهریار، به‌صورت مکتوب مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی را مطلع کنند. 
 
رسولی‌نیا گفت: تلاش می‌شود بارایزنی و تعامل، در صورت امکان بدهی چنین افراد و گروه‌هایی را فراهم کنیم تا محدودیت‌های مالی باعث تعطیلی و بیکاری افراد فعال در مرکز تولیدی و اشتغال این شهرستان نشود. 
 
رئیس اداره‌ تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهریار یادآور شد: می‌طلبد فعالان حوزه‌ اشتغال، کار و کارفرمایان با حرکت در مسیر ضوابط تعیین و تعریف شده، فعالیت خود را به‌صورت کاملا قانونمند پیگیری کنند چرا که در چنین شرایطی قادر خواهند بود در حد بضاعت و امکانات موجود از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مجموعه‌ کار، تعاون و رفاه اجتماعی در این منطقه، برخوردار شوند. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
 
انتهای پیام /  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار