معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ویژه بروجرد گفت: 40 معتاد پرخطر در هفته گذشته از سطح شهر بروجرد جمع آوری و به خرم آباد منتقل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ گودرزیان افزود: با جمع آوری این معتادان شاهد کاهش سرقت ها در شهر بروجرد بودیم.

به گفته وی حدود 40 متکدی شناخته شده در شهرستان بروجرد وجود دارد که مکانی برای نگهداری و اصلاح آنها در این شهرستان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه برخی از عطاری ها قرص های نیرو زا و تقویتی غیر مجاز به دانش آموزان عرضه می کنند، افزود: عطاری های غیرمجاز شهرستان بروجرد باید پلمپ شوند.

فرمانده انتظامی بروجرد نیز دراین نشست در خصوص کمپ های ترک اعتیاد این شهرستان گفت: یک کمپ ترک اعتیاد مجاز و 9 کمپ ترک اعتیاد غیرمجاز در شهرستان بروجرد وجود دارد.

سرهنگ دلیری افزود: تنها کمپ مجاز بروجرد برای پذیرش معتادان مبلغ پنج میلیون 300 هزار ریال وجه دریافت می کند.

وی با انتقاد از دریافت این هزینه ها برای ترک اعتیاد گفت: اکثر معتادان توان پرداخت این هزینه را ندارند.

به گفته وی بستن کمپ های غیرمجاز در شهرستان بروجرد فعلا به صلاح نیست زیرا با این کار ممکن است معتادان زیادی وارد شهر و اجتماع شوند.

فرمانده انتظامی بروجرد افزود: شهرستان بروجرد به این دلیل شاهراه بودن، منطقه ای برای بارانداز مواد مخدر محسوب می شود.

وی گفت: اجرای 150 طرح مبارزه با مواد مخدر در سال جاری منجر به افزایش 120 درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر نسبت به پارسال شده است.

سرهنگ دلیری در خصوص پلمپ عطاری های غیر مجاز گفت: 55 عطاری بدون مجوز از ابتدای امسال تاکنون توسط اماکن نیروی انتظامی پلمپ شده اند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.