اتحادیه صادرکنندگان و واردکنندگان صنعت چاپ به عنوان مشاور بیست و دومین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی انتخاب شد.

ابوالفضل ایمنی مدیر روابط عمومی اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی گفت: اتحادیه صادرکنندگان و واردکنندگان صنعت چاپ به عنوان مشاور بیست و دومین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی و صنایع وابسته انتخاب شد. این سومین سالی است که این اتحادیه به عنوان مشاور انتخاب می‌شود. در همین رابطه از دو تیم خارجی از سوی اتحادیه صادرکنندگان و وارد کنندگان صنعت چاپ دعوت به عمل آمده است.

وی افزود: اتحادیه صادرکنندگان و واردکنندگان صنعت چاپ و بسته‌بندی تهران، جلسه‌ای داشتند. این دو هیئت خارجی انتخاب شده برای برگزاری بیست و دومین نمایشگاه صنعت چاپ و بسته‌بندی، سالیانه 12 نمایشگاه بین‌المللی را در سطح جهان برگزار می‌کند. اتحادیه صادرکنندگان و وارد کنندگان صنعت چاپ نیز با توجه به تجارب بین‌المللی که با حضور در نمایشگاه‌های جهان دارد، به برگزاری این نمایشگاه کمک می‌کند.

ایمنی با اشاره به زمان برگزاری بیست و دومین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی بیان کرد: بیست و دومین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی در روزهای دوم و پنجم دی ماه سال جاری و در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. هم اکنون ثبت نام برای حضور در این نمایشگاه آغاز شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر واگذاری متراژهای بیش از 80 متر بیست و دومین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی انجام می‌شود. در این واگذاری اولویت با افرادی است که پیش ثبت نام خود را انجام داده‌اند.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.