معاون سیمای رسانه ملی هم به خاطر سهل‌انگاری گروه فیتیله‌ای‌ها از مردم ایران عذرخواهی كرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی معاون سیما امروز با حضور در استودیوی خبر ساعت 14 از سهل انگاری عموهای فیتیله ای در یك آیتم نمایشی در این برنامه عذرخواهی كرد.
 
وی در گفت و گویی با مرتضی حیدری گفت: برنامه سازان تلویزیون حق توهین به هیچ كدام از اقوام و مردم ایران را ندارند . خصوصا اقوامی كه خدمات ارزنده ای برای كشورمان داشته اند و جزو هویت ملی ایرانیان محسوب می شوند.
 
وی ادامه داد:برنامه فیتیله ای ها پس از این سهل انگاری تعطیل شد و قائم مقام پخش شبكه دو و كسانی كه از روند پخش برنامه آگاهی داشته اند، وبیخ و از كار بركنار شده اند و احتمال اخراج آنها از سازمان صداوسیما هم وجود دارد .
 
پورمحمدی تصریح كرد: مدیر گروه كودك شبكه دو توبیخ شده و پرونده وی در كمیته تخلفات عنوان و احتمال بركناری او نیز مطرح شده است.
 
معاون سیما در پاسخ به این سوال كه چه تمهیداتی برای تشدید نظارت ها بر برنامه های سیما اندیشیده اید؟ پاسخ داد: به دستور دكتر سرافراز، بسیاری از برنامه های سیما كه قبلا زنده بودند، به خاطر همین مسائل تولیدی شده اند.
 
وی افزود: آئین نامه پخش و تولید در حال بازنگری است و با كمیته تخلفات هم جلساتی داشته ایم كه با متخلفین برخورد جدی تری داشته باشند.
 
وی در پایان سخنان خود ضمن عذرخواهی از مردم ایران به خاطر اتفاق روی داده در برنامه فیتیله ای ها، گفت: از مردم ایران به خصوص آذری زبان ها، زنجانی ها، همدانی ها و كسانی كه با زبان تركی صحبت می كنند عذر خواهی می كنم.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار