دارنده مدال طلای ووشوی جهان و آسیا گفت: با توجه به آمادگی ام و با یاری خدا به قصد کسب نشان طلا جهان به اندونزی می روم.

سجاد عباسی سانداکار وزن منفی 75 کیلوگرم تیم ملی ووشوی کشورمان در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  اعلام کرد: حدود چهار ماه است که در اردو به سر می بریم ، در این مدت علاوه بر تمرینات خوب رقابت های تدارکاتی بسیار خوبی را که حضور جام پارس و تمرین مشترک و مسابقه با چینی ها بود را پشت سر گذاشتیم  که بسیارمفید بود و به آمادگی ما کمک کرد. امیدوارم در چند روز باقیمانده نیز به صد در صد آمادگی برسیم و بتوانیم نتایج خوبی را در اندونزی رقم بزنیم و بهترین و خوشرنگ ترین مدال ها را برای کشورمان کسب کنیم.

وی افزود: دیدارهای تدارکاتی بخصوص با تیم ملی چین بسیار مفید بود. با توجه به اینکه چینی ها در ووشو بسیار قوی هستند و فاصله کشورهای دیگر با آنان بسیار زیاد است و همین امر باعث شده تا ووشوکاران سایر کشورها قبل از مبارزه با چینی ها استرس و اضطراب داشته باشند، اما خوشبختانه با برنامه‌ریزی مسوولان فدراسيون و برگزاری تمرینات مشترک و همچنین دیدار تدارکاتی با چینی ها برای غلبه بر این استرس بسیار موثر بود و با اعتماد به نفس بهتری آماده حضور در مسابقات جهانی هستم.ضمن اینکه با این دیدارهای تدارکاتی مربیان نسبت به نقاط قوت و ضعف ما شناخت بهتری پیدا کردند و این امر در کسب آمادگی کمک بسیاری به ما کرد.

قهرمان جهان در مورد شرایط آمادگی اش اظهار کرد: خدارو شکر در شرایط خوب آمادگی هستم ،تمرینات سختی را پشت سر گذاشتم و توانستم در رقابت های انتخابی حریفانم را مغلوب کنم و جزو نفرات اصلی اردو باشم. همچنین  در دو دیدار  تدارکاتی که داشتیم ازعملکردم راضی هستم .از نظر خودم بسیار آماده ام اما همه چیز بستگی به روز مسابقه دارد و باید بتوانیم آنچه در تمرینات فرا گرفتیم در میدان مسابقه پیاده کنیم. در رقابت های رزمی شرایط فرق می کند و پیش بینی مدال کار غیرمنطقی است زیرا امکان دارد یک ورزشکار با آمادگی فراوان در مسابقه شرکت کند اما در یک لحظه دچار آسیب دیدگی شود و همه چیز تغییر کند. در واقع این همان تجربی تلخی است که در رقابت های جهانی دور قبل بازی که جلو بودم را بدلیل شکستگی پا از دست دادم.

دارنده مدال برنز بازی های آسیایی اینچئون در خصوص شناخت حریفانش در مسابقات جهانی اندونزی گفت:حریفان اصلی من در این مسابقات ووشوکار چینی است که دارنده مدال طلای بازی های آسیایی اینچئون است که فیلم بازی هاشو دیدم و با مبارزاتش آشنایی دارم. همچنین حریف دیگری از کشور روسیه دارم که اگر وی به این رقابت ها بیاید ،به طور حتم بازیکن خوبی است و درفینال مسابقات 2011 باوی مبارزه کردم و موفق به شکست وی شدم.علاوه بر این دو سانداکاران کشورهای فیلیپین ، مصرو ماکائو ووشوکاران خوبی دارند.امیدوارم که در میدان مسابقه مغلوبشان کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: علی نژاد رییس فدراسیون امکانات بسیار خوبی را برای ما فراهم کرده بود و خداروشکر نه تنهاهیچ کمبودی نداشتیم بلکه همه چیز عالی بود و هر چه لازم داشتیم در اختیارمان بود و در واقع فدراسیون با توجه به شرایط بد مالی که داشت ، علاوه بر پرداخت به موقع حقوقمان تمام تلاشش را کرد تاما بدون هیچ کمبودی فقط به تمرین و مسابقات فکر کنیم و هیچ دغدغه دیگری نداشته باشیم.

گفتنی است:سیزدهمین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی جهان 23 لغایت 27 آبان در اندونزی برگزار می شود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار