سرپرست تیم گسترش فولاد گفت: تراکتورسازی تیم اول تبریز است و کمک به این تیم جزو وظایف ماست و ما نیز خود را از تراکتورسازی جدا نمی‌دانیم.

 حسن آذرنیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازی با درب افرا اظهار کرد: بازی خوبی را با تیم دسته سومی درب افرا انجام دادیم که با برد پر گل تیم ما همراه شد.تیم خوبی بود و از نیروی جوانی سرشار بهره می‌برند.
 
آذرنیا در مورد هدف از انجام این بازی عنوان کرد: هدف آمادگی جسمانی، ماندن در شرایط مسابقه و تقویت تیم بود بطور قطعی گفت: که تیم در شرایط مسابقه باقی می‌ماند زیرا دیدارهای  تدارکاتی با  بازی‌های رسمی فاصله زیادی دارد.
 
سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد ادامه داد: در نظر داریم روز پنج‌شنبه هفته جاری نیز یک دیدار تدارکاتی با یکی از تیم‌های تبریزی با شهرهای اطراف برگزار کنیم در این بازی درویشی که پس از مدت‌ها مصدومیت به میدان برگشته بود بازی کرد.
 
آذرنیا در خصوص تیم تراکتورسازی نیز تصریح کرد: تراکتور تیم اول شهر ماست که برای شهر تبریز ویترین است و ما نیز جدا از تراکتورسازی نیستم و برای جوانان شهر و مردم دلخوشی است و از هر گونه کمکی دریغ نمی‌کنیم.
 
سرپرست گسترش فولاد اذعان کرد: البته این کمک‌ها دوجانبه است و تراکتورسازی نیز به ما کمک شایانی کرده‌اند و امیدوارم این کمک‌ها ادامه یابد.

وی با اشاره به حضور بازیکنان سرباز گسترش گفت: با توافق بازیکنان سرباز تیم گسترش که خدمتشان به اتمام رسیده است می‌توانند در تیم تراکتور بازی کنند که همکاری بطور حتم صورت می‌گیرد.
 
 آذرنیا در مورد اینکه آیا تونی به کیانی پیشنهاد داده است گفت: باید بگوییم که هیچ خبری نیست و اینکه سرمربی تراکتور به بازیکن ما پیشنهاد داده باشد کاملا تکذیب و شایعه است.

وی در پایان یادآور شد: امیدوارم که تیم فوتبال گسترش فولاد به هدف واقعی خود که ارتقا جدولی در لیگ پانزدهم است دست یابد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار