فرمانده انتظامي شهرستان " استهبان"، وفا و عمل به پیمان و ایستادگی بر سر عهد را از ویژگی شهدا دانست و خانواده شهدا را مظهر وفاداری و بردباری دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ "داود امجدی" به همراه رئیس عقیدتی و تنی چند از کارکنان انتظامی آن شهرستان با حضور در منزل سه تن از شهداي ناجا، با خانواده هاي معظم آنها ديدار و از آنان دلجویی كرد.

فرمانده انتظامی شهرستان "استهبان" در این دیدار وفا و عمل به پیمان و ایستادگی تا آخرین قطره خونشان بر سر عهدشان به امام (ره) از ویژگی شامخ شهدا دانست.

وي اظهار كرد: امام حسین (ع) وقتی از مکه عازم عراق می شدند فرمودند "رضای الهی رضای ما اهل بیت است،‌ بر امتحان و بلاهای خداوند صبر می کنیم او نیز پاداش صابران را به ما عطا می کند" و در طول این سفر نیز خود امام و یارانش در مقابل تمام حوادث تلخ شکیبایی را پیشه خود ساختند و به همه جوامع درس حلم و بردباری در راه هدف را آموختند.

سرهنگ "امجدی" ادامه داد: این حلم و بردباری یاران امام حسین (ع) در راه رسیدن به هدف مصداق همین صبر و بردباری خانواده معظم شهدا است که با تقدیم عزیزان خود در راه آرمان های انقلاب باعث سرعت و جهش انقلاب اسلامی در راه رسیدن به اهداف خود از جمله  آرامش، امنیت و پیشرفت در عرصه های مختلف شده است و امروزه دشمن میز مذاکره را به میدان نبرد ترجیح داد و  مجبور به پذیرفتن پیشرفت و قدرت ملت ایران شد.

انتهای پیام/س
برچسب ها: وفا ، پیمان ، عهد ، ممتاز ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.