فرمانده انتظامي شهرستان "مهر" استان فارس از دستگيري 7 قاچاقچي كالا و كشف مقاديري كالاي قاچاق به ارزش 570 میلیون ریال طی یک هفته گذشته در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ "مسعود ظهرابی" گفت: ماموران هنگام کنترل خودروهاي عبوري به یک دستگاه کامیون "رنو" و یک دستگاه خودرو "پژو" 405 مشکوک و ضمن توقیف آن در بازرسی از خودرو مقدار 11 تن و 200 کیلوگرم برنج خارجی فاقد مجوز قانونی کشف كردند.

وي ادامه داد: در چند عمليات ديگر ماموران یک دستگاه خودرو "تویوتا هایلوکس"، یک دستگاه كاميونت "ایسوزو"، یک دستگاه خودرو "پراید"، دو دستگاه خوردو وانت "نیسان" را توقیف و در بازرسی از آنها تعداد 687 ثوپ البسه، 288 لیتر روغن خودرو، دو دستگاه فتوکپی، تعداد 7 هزار و 392 عدد تنقلات، ۱۱۲کیلوگرم چای، ۵۰۰ عدد لوازم التحریر،‌ ۱۰۸کیلوگرم روغن خوراکی، يك هزار و 464 قوطی انواع نوشیدنی و مقدار140 کیلوگرم حبوبات خارجی فاقد مجوز قانونی و بهداشتی کشف كردند.

فرمانده انتظامی شهرستان "مهر" ارزش کالاهای کشف شده را 570 میلیون ریال اعلام كرد و افزود: در این رابطه 7 نفر قاچاقچي كالا دستگیر و به مقام قضائی معرفی شدند.

سرهنگ "ظهرابی" از شهروندان درخواست كرد: در صورت مشاهده هر گونه فعاليت غيرمجاز از جمله قاچاق و توزيع کالاهاي ممنوعه توسط افراد فرصت طلب و سود جو، موضوع را از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110اطلاع دهند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.