در این مراسم مراجع تقلید، طلاب و روحانیون و نمایندگان بیوت مراجع حضور داشتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم: آیین چهلمین روز درگذشت آیت‌الله محمد‌رضا مویدی‌قمی استاد سطوح عالی حوزه علمیه و عضو مجمع عالی تفسیر که یکی از قربانیان حادثه منا بود در مسجد اعظم قم برگزار شد.

در این مراسم آیت الله علوی گرگانی، آیت الله حسینی بوشهری، آیت الله امینی، حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکرنماینده ولی فقیه در سازمان حج، حجت الاسلام و المسلمین فرخ فال مدیر حوزه علمیه قم و نمایندگان بیوت مراجع و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

حجت الاسلام رزاقی استاد حوزه علمیه در این مراسم با یادآوری خدمات ارزنده  ایشان در زمان انقلاب خاطرنشان کرد: آیت الله مویدی از یاران امام (ره) از سال 1342 بود و با تحمل زندان‌ها و شکنجه‌های بسیار  در کنار امام (ره) ایستاد و بعد از پیروزی انقلاب نیز از پیشگامان خدمت به نظام، امام (ره) و خط ولایت بود.

وی دیگر فعالیت ها و اقدامات این عالم ربانی را خدمت رسانی به امت اسلامی، تأسیس نهادهایی مانند مؤسسات خیریه و موقوفات عامه که مردم بتوانند از آن‌ها بهره ببرند برشمرد.

استاد حوزه علمیه در پایان افزود: این عالم ربانی اهل تهجد، شب زنده داری، راز نیاز، تواضع و فروتنی با مردم بود و در کنار آنها مداومت بر زیارت حضرت معصومه (س) و حضور مداوم در نماز جمعه و همگامی با همه بخش‌های انقلاب، نظام و اسلام از دیگر ویژگی‌های او بود.


انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.