معاون فرهنگی ،اجتماعی سازمان اوقاف خراسان رضوی گفت: باید از ظرفیت های مردمی در استقبال از زائرین پیاده علی بن موسی الرضا(ع) استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت الاسلام و المسلمین شرفخانی افزود: تعداد ایستگاههای بین راهی هر چند که خدمت کوچکی را به زائرین ارائه کنند باز هم می توانند یک فضای فرهنگی و تبلیغی عظیمی داشته باشند.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت های مردمی در برپایی موکب های استقبال از زائرین پیاده بارگاه مطهر رضوی یک فضای فرهنگی و تبلیغی را در کشور ایجاد کند و باعث گسترش این ظرفیت عظیم خواهد شد .

معاون فرهنگی ،اجتماعی سازمان اوقاف خراسان رضوی گفت: شایسته است که زائرین پیاده امام رضا(ع) در روز شهادت در یک مسیر خاص به صورت یک اجتماع عظیم به سمت حرم مطهر رضوی پیاده روی کنند.

مدیرکل هماهنگی امور فرهنگی زائرین استانداری نیزبا اشاره به اینکه پارسال بیش از 200 هزار زائر پیاده در مشهد حضور داشتند افزود: پیش بینی می کنیم امسال 250 هزار زائر پیاده داشته باشیم و شرایطی را فراهم کنیم تتا برای پیاده روی زائرین امکانات مورد نیاز آنها را تامین نمایم.

سید حمیدموسوی گفت: مردم مشهد از فرهنگ میزبانی بالای برخورهستند و باید زمینه استقبال از زائرین پیاده حرم مطهر رضوی را بیشتر فراهم کنیم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.