فرمانده ناجا از تجهيز نيروي انتظامي به سيستم هاي مدرن و به روز دنيا به منظور تسريع در انجام ماموريت ها و كشف دقيق و علمي جرايم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سردار " حسين اشتري در حاشيه رونمايي از يادمان شهداي 295 شهيد فرماندهي انتظامي شهرستان اصفهان گفت: به دليل نوع كار و ماموريتي كه در نيروي انتظامي وجود دارد بايد هميشه روحيه ايثار و شهادت طلبي در اين نيرو وجود داشته باشد.

وي با تقدير از ابتكار فرماندهي انتظامي شهرستان اصفهان در نصب يادمان شهداي اين فرماندهي مقابل درب ستاد اين فرماندهي اظهار داشت: زنده نگهداشتن ياد و خاطره شهدا تاثير معنوي بزرگي در بين نيروهاي پليس دارد و اين گونه كارها باعث مي شود تا آنها بدانند در چه راهي قدم گذاشتند و هدفشان دفاع از ارزش ها، ولايت و امنيت مردم است.

سردار اشتري با بيان اينكه براي حفظ نظم و امنيت كشور بايد ايثارگري كرد خاطر نشان ساخت: مسلماً اگر ايثارگري شهدا نبود امروز كشور ما در امنيت كامل قرار نداشت.

فرمانده ناجا در پاسخ به سوال خبرنگار ما پيرامون ايجاد تحول در بدنه نيروي انتظامي اظهار داشت: ما به دنبال اين هستيم تا منويات مقام معظم رهبري را در نيروي انتظامي ساري و جاري كنيم كه يكي از اين منويات نيز مربوط به رسيدگي به معيشت كاركنان بوده و اين موضوع در اولويت برنامه هاي ناجا قرار دارد و اميدواريم بتوانيم در سال هاي آتي شاهد تحول خوبي در اين زمينه باشيم.

وي همچنين اظهار داشت: از ديگر تحولاتي كه به زودي انجام خواهد شد تجهيز ناجا به سيستم هاي نوين الكترونيكي،اپتيك، دستگاه هاي فني و مدرن و روز دنيا به منظور تسريع در انجام ماموريت ها و كشف دقيق و علمي جرايم است.

سردار اشتري تصريح كرد: اميدواريم با مجهز شدن به اين سيستم ها از سال آينده شاهد روند رو به رشد كشف جرم و برخورد با مجرمان حرفه اي باشيم و بتوانيم از اين طريق دين خود را به مردم كشور كه حق بزرگي بر گردن ما دارند ادا كنيم.

فرمانده نيروي انتظامي همچنين در خصوص وضعيت امنيتي و ترافيكي مسير هاي تردد زائران اربعين حسينيگفت: خدا را شاکريم با تدابير و اقدامات خاصي كه از سوي ستاد ويژه اربعين شكل گرفته تا به امروز هيچ گونه مشكل خاصي وجود نداشته و خيل عاشقان اباعبد الله در امنيت كامل از مسيرهاي مشخص شده عبور مي كنند و در اين ميان بخش عمده اي از نيروهاي انتظامي نيز در مرزهاي كشور مستقر شده و مشغول خدمت رساني به زائران اباعبدالله هستند.

سردار اشتري با بيان اينكه محدوديتي براي حضور كاركنان نيروي انتظامي در همايش بزرگ اربعين حسيني وجود ندارد تاكيد كرد: آن دسته از نيروهايي كه آمادگي سفر به كربلا را به همراه خانواده هايشان داشته باشند مي توانند با تسهيلات اوليه اي كه ناجا برايشان در نظر گرفته به اين سفر معنوي مشرف شوند.  

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.