عامل انتشار مطالب موهن علیه شهروند گیلانی در لاین شناسایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان گیلان با اعلام این خبر گفت : در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی خانم 28 ساله ای مبنی بر انتشار مطالب موهن علیه وی در لاین ، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت .

ایرج محمدخانی افزود : پی جویی های فنی و پلیسی ، عامل عامل انتشار مطالب موهن علیه شاکیه در شبکه اجتماعی مبتنی بر موبایل که زنی 27 ساله اهل و ساکن رشت بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به پلیس فتا احضار شد .

وی افزود : با توجه به ادله دیجیتال کشف شده ، متهمه با صراحت به بزه انتسابی خود و اینکه به قصد انتقام جویی و تسویه حساب شخصی مطالب موهنی را علیه شاکیه در لاین انتشار داده ، اعتراف کرد و برای سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت تحویل داده شد .

سرهنگ محمدخانی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان های موبایلی مراتب را از طریق نشانی اینترنتی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir یا ایمیل Gfata@police.ir گزارش دهند .

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.