رئیسی در همایش استحکام درونی قدرت ایران:

اقدامات برخی از قلم به دستان باعث تاسف است

دادستان کل کشور گفت: برخی از قلم به دستان در داخل طوری قلم می‌زنند که گویی اصلا توجهی به راهبردهای تمدن اسلامی ندارند و این باعث تاسف است.

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی دادستان کل کشور در همایش "استحکام درونی قدرت ایران" که امروز(دوشنبه) در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد، اظهار داشت: برخی از قلم به دستان در داخل طوری قلم می‌زنند که گویی اصلا توجهی به راهبردهای تمدن اسلامی ندارند و این باعث تاسف است.

وی در ادامه افزود: با پیشرفت تمدن اسلامی، تمدن ادعایی غرب رو به عقب‌نشینی بوده و امروز کسانی مدعی حقوق بشر و آزادی هستند که خود بزرگترین ناقض حقوق بشر و آزادی هستند.

رئیسی با بیان اینکه دشمنان هیچ گره‌ای از کار ما نگشودند، تصریح کرد: آنها هیچ گره‌ای از کا ما نگشودند بلکه این خودمان بودیم که از کارمان گره گشودیم.

وی با بیان اینکه معنویت، اخلاق، عقلانیت و عدالت اثباتی در  جمهوری اسلامی سنگ بنای استحکام درونی کشور است، یاد‌آور شد: دشمن‌ستیزی و دشمن‌شناسی در ذات انقلاب است.

وی گفت: هر نوع غفلت، بی توجهی، استحاله و گفتمانی که ناسازگار با گفتمان مقاومت اسلامی و موضوع نفوذ باشد، غیر قابل قبول است.

دادستان کل کشور تصریح کرد: اینکه فتنه از سرِ ما گذشت، به خاطر این بود که رهبری بصیر داشتیم، احزاب و گروههای سیاسی می‌آیند و می‌روند اما ولایت فقیه، گفتمان ثابت است.

گفتنی است در این مراسم، روسای کمیسیون‌های مختلف همایش از جمله سردار نجفی، سردار شیرزاد، سردار ظریف منش، سردار مقدم فر و ... به بیان توضیحاتی درباره  کمیسیون‌های مربوطه پرداختند.

شایان ذکراست در این مراسم از مقالات سردار حمیدرضا مقدم فر جانشین فرمانده کل سپاه و سردار سرتیپ سیدمسعود جزینی معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح تجلیل شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار