روستاهای سبزآب و کهنک بدلیل خشکسالی و افت سطح آب چاه دچار مشکل تامین آب شرب شده بودند که با حفر چاه جدید تاسیسات سبزآب مشکل این روستاها حل شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از خوزستان؛ مدیر امور آب و فاضلاب روستایی دزفول با اشاره به اتمام پروژه آبرسانی به روستاهای سبزآب و کهنک گفت: این روستاها از توابع بخش چغامیش هستند که بدلیل خشکسالی و افت شدید سطح آب چاه قبلی و ریزش جداره دچار مشکلاتی برای تامین آب شرب شده بودند که برای رفع مشکل آب شرب این روستاها با دستور مدیرعامل شرکت حفر چاه جدید تاسیسات آبرسانی سبزآب در دستور کار قرا گرفت که در مهرماه سال جاری عملیات اجرایی آن به اتمام رسید و هم اکنون در حال بهره برداری است.

گفتنی است روستاهای سبزآب و کهنک از 600 خانوار روستایی برخوردار است که جمعیت قابل توجهی را تحت پوشش خود دارد.

وی با اشاره به اینکه کلیه اقلام مورد نیاز چاه جدید توسط معاونت بهره برداری در اختیار این امور قرار گرفته است، گفت: یک دستگاه الکتروپمپ شناور، کابل برق و شیرآلات از جمله مواردی بود که در اختیار این امور قرار گرفته است.

گلچین پور یادآور شد: چاه جدید در تاسیسات آبرسانی سبزآب با جداره p.v.c در آبان ماه سال جاری در مدار آبرسانی قرار گرفت تا مشکل اهالی روستاهای سبزآب و کهنک حل شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.