پروژه اصلاح شبکه برق اهوازاجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ابادان؛مدیر امور برق منطقه چهار شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: با تلاش واحد مهندسی این اداره در قالب 6 پروژه، شبکه برق فرسوده بخش‌هایی از منطقه جنوب غرب اهواز ساماندهی و اصلاح شد.

سعید احترامی بابیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون تعداد 6 پروژه توسعه و اصلاح شبکه در منطقه چهار به طور کامل اجرا شده است افزود:اقدامات انجام شده در این پروژه‌ها شامل توسعه و جابجایی شبکه فرسوده فشار متوسط در جاده ساحلی حد فاصل پارک قوری تا پل پنجم به شکل دومداره به طول 4998 متر و با نصب تعداد 58 اصله پایه می‌شود که با توجه به بار ترافیکی سنگین بلوار ساحلی است.

وی گفت:این طرح به منظور احداث اتوبان پل ششم اهواز انجام شده است و همچنین به توسعه جابجایی شبکه فشار متوسط سه راه فروردین منطقه گلستان اهواز با نصب 1860 متر شبکه سیمی و تعداد 13 اصله پایه و اصلاح شبکه برق خروجی ایستگاه گلدشت اهواز با نصب 900 متر شبکه و 9 اصله پایه اقدام و به طور کامل اجرا شده است.

مدیر امور برق منطقه چهار شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد:هدف از این اقدامات جلب رضایتمندی مشترکین است که سرلوحه فعالیت‌های شرکت می‌باشد و بخش‌های دیگری نیز در سطح این منطقه وجود دارد که نیاز به اصلاح دارند و هدف از انجام این اصلاحات تأمین برق مطمئن و پایدار برای شهروندان است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.