فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام رضا (ع) اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران گفت: استکبار جهانی در سایه روشنگری بسیج رو به افول است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز ساری ؛ روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام رضا یوسفی در گفت و گو با ما اظهار کرد: به نقش امام در پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: امام راحل برای حفظ و پایداری انقلاب تدابیر مختلفی اتخاذ ‌کردند.

وی یکی از این تدابیر ارزشمند امام خمینی(ره) را تشکیل نهاد مقدس بسیج دانست و بیان داشت: امام راحل بر تشکیل ارتش 20 میلیونی بسیج در کشورمان تأکید داشتند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام رضا (ع) اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران به اهمیت و نقش بسیج از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون اشاره کرد و ادامه داد: بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران در اوج شکوه قدرت و عظمت است.

این مسئول با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند همه ملت ایران بسیجی هستند، گفت: امروز بسیج در مساجد، بقاع متبرکه، مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، اصناف، کارگران، کارمندان و...حضور پررنگی دارد و در همه صحنه‌ها نقش‌آفرینی ایفا می‌کند.

یوسفی با تأکید به نقش بسیج در خنثی شدن تمامی توطئه‌ها علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران افزود: نقش بسیج در تثبیت انقلاب کلیدی است و درواقع موجودیت استکبار جهانی چه بلوک شرق و چه غرب به لرزه درآمده و احساس خطر کرده است.

وی در پایان گفت: استکبار جهانی در سایه روشنگری بسیج رو به افول است.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: استکبار ، روشنگری ، بسیج ، رضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.