انتقال کارگاههای موزائیک سازی درانتظارمصوبه تغییرکاربری است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان مدیرعامل ساماندهی مشاغل و میادین شهری شهرداری اصفهان گفت:برای انتقال موزائیک سازان از هسته مرکزی شهر با اداره کل راه و شهرسازی جلسات متعددی برقرار شده و تعداد زیادی از موزائیک سازان به زمینی در اراضی بختیاردشت منتقل شوند.

اصغرکشاورز با اشاره به اینکه به دلیل کاربری کشاورزی زمین های بختیاردشت هنوز انتقال کارگاههای موزائیک سازی انجام نشده است، افزود:در جلساتی که با اداره کل راه و شهرسازی برگزار شده و قرار است تا زمین ها با تایید شورای برنامه ریزی استان تغییر کاربری دهد؛ شهرداری نیز تعهد کرده که این مکان تنها کارگاه موزائیک سازی باشد.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد:در حال حاضر منتظر مصوبه تغییر کاربری اراضی بختیاردشت برای جابجایی کارگاههای موزائیک سازی هستیم.

کشاورز اظهار کرد: هرچند مشخص نیست که چه زمانی این تصویب از سوی شورای برنامه ریزی استان اتفاق بیفتد، اما مدیران شهری خوش بین هستند که در صورت حل این موضوع، تعداد زیادی کارگاه در زمان کوتاهی به این مکان منتقل شود.

کشاورز در پایان گفت: کارگروه رفع آلایندگی نیز برای انتقال بخشی از این موزائیک سازان و ریخته گران به شهرک صنعتی در حال رایزنی هستند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.