مهمترین اتفاق فوتبالی ۱۵ آذر مربوط به دو سال پیش و قرعه کشی رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ است.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در تقویم فوتبالی امروز به مهمترین اتفاقات فوتبالی در تاریخ ۱۵ آذر میپردازیم.
۱۵ آذر ۹۲ ، قرعه کشی رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۴ برگزار شد و تیم ملی کشورمان با تیمهای آرژانتین ، بوسنی و نیجریه همگروه شد. سرمربی و بازیکنان تیم ملی از همگروه شدن با تیم قدرتمند آرژانین چندان ناراضی نبودند . 
۱۵ آذر ۹۳ ، حمیدرضا سیاسی ،مدیر عامل سابق پرسپولیس به بازداشت شد. علت اصلی بازداشت وی فاش نشد اما خودش گفت که به دلیل پرونده های پرسپولیس بازداشت شده است و تاوان اشتباهات مدیران قبلی را میدهد.
۱۵ آذر ۸۷، محمد مایلی کهن به عنوام سرمربی سایپا انتخاب شد. انتخاب مایلی کهن به این سمت بسیار عجیب بود به دلیل اینکه علی دایی آن زمان ، عضو هییت مدیره سایپا بود و به تازگی تنش ها میان این دو شدت گرفته بود. خیلی ها انتخاب مایلی کهن را آن زمان فوتبالی نمیدانستند و این اتفاق زمانی افتاد که دایی ایران نبود و در سفر زیارتی مکه به سر می برد.
تیم کیهیل ، هافبک مطرح استرالیایی سابق اورتون متولد ۶ دسامبر ۱۹۷۹ است. کیهیل سابقه زیادی در فوتبال انگلیس دارد و هشت سال در تیم اورتون بازی کرد. وی سال ۲۰۱۲ اورتون را ترک کرد و نیویورک رد بولز پیوست. کیهیلی امسال از این تیم جدا شد و به فوتبال چین رفت و در تیم شانگهای شنهوا بازی میکند. 
۸۸ بازی ملی و ۴۵ گل در کارنامه وی به چشم میخورد.
امروز تولد فدریکو بالزارتی ، مدافع سابق یونتوس و رم نیز میباشد. وی متولد سال ۱۹۸۱ است .مدافع چپ سابق یوونتوس بین سالهای ۲۰۰۵تا ۲۰۰۷ برای این تیم بازی کرد. وی سپس به فیورنتینا و پالرمو رفت. آخرین تیم باشگاهی بالزارتی تیم رم بود که از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۵ در این تیم بازی میکرد. وی در ۱۲ آگوست ۲۰۱۵ در سن ۳۳ سالگی از فوتبال خداحافظی کرد. وی ۱۶ بازی ملی هم برای تیم ملی ایتالیا انجام داده است.
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار