"من همانم" عنوان بزرگترین سینمایش مذهبی شرق کشور است که از فردا در مشهد اجرا می شود.

اجرای به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ؛  سیدجواد کمالی امروز در نشست خبری اظهار کرد: اجرای بزرگ‌ترین سینمایش مذهبی شرق کشور که با مشارکت خانه تئاتر شهرداری مشهد عملی شده است، با ارائه سالن و پرداخت بیش از 50 درصد هزینه‌های آن سبب شده تا تعداد بسیاری از مردم در مناطقی از شهر که امکان تماشای تئاتر ندارند، بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به حمایت خانه تئاتر شهرداری مشهد از تئاترهای مذهبی و دفاع مقدس افزود:شهرداری مشهد به‌ویژه خانه تئاتر در طول یک ماه اخیر با مشارکت در اجرای نمایش‌های دینی مذهبی و دفاع مقدس در مشهد اقدام به حمایت از این آثار کرده است.

کارگردان این سینمایش نیز با اشاره به اینکه واژه سینمایش در حقیقت استفاده از موسیقی، تدوین و جلوه‌های ویژه سینما و تلفیق آن با هنر بازیگری بازیگر است، بیان کرد: با توجه به اینکه داستان شمر در واقعه کربلا و عاشورا قابلیت روایت و درام دارد تصمیم گرفتیم این واقعه عظیم را در قالب بزرگ‌ترین اجرای سینمایش مذهبی شرق کشور تولید و اجرا کنیم.

محمد عطا‌ اربابی افزود: این سینمایش دارای 10 بازیگر اصلی است که بازی سختی را باید به نمایش بگذارند، بنابراین تمرینات و پیش تولید آن از سه ماه گذشته آغاز شد.وی با اشاره به اینکه تهیه بلیط این سینمایش از طریق سایت manhamanam94.ir و از گیشه محل نمایش به قیمت پنج هزار تومان امکان‌پذیر است، افزود: بلیط این سینمایش برای دانشجویان، سازمان‌ها و ارگان‌ها از تخفیف قابل توجهی برخوردار است.سینمایش «من همانم» از 15 آذرماه به مدت 20 شب از ساعت 19 در سالن ورزشی شهید جهاد مغنیه واقع در بزرگراه شهید کلانتری، میدان حافظ، خیابان کوشش 33 اجرا می شود.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا صادقیان
۱۷:۵۶ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
سلام. من یکی از بچه های تئاطر سینمایش من همانم هستم. من اون زمان سرباز یگان ویژه بودم درمشهد. من الان داخل سایت نگاه کردم فیلم تئاطر رو ندیدم. میشه لطف کنید این فیلمشو برام بفرستین. یا اینکه بگین از کجا میتونم گیذ بیارم فیلمشو. ممنون از کارگردان فیلم آقای محمد اربابی