کارشناس هواشناسی گفت: صبح جمعه مشهد با کاهش دمای محسوسی مواجه می‌شود

کاهش شدید دما در مشهد طی روزهای آینده

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،محمدپور کارشناس هواشناسی گفت:با توجه به شروع بارش‌ها در غرب و جنوب غربی آسمان اغلب نقاط برفی و بارانی بوده است.

وی ادامه داد:این سامانه بارشی در حال در حال حرکت به سمت شمال شرق کشور است و تا آخر شب کشور را ترک می کند.

محمد پور اظهار داشت: در حال حاضر در بیشتر مناطق شمال شرق همچنان بارش‌ها ادامه دار است.

وی درخصوص میزان بارندگی ها نیز گفت:در مجموع سه روز گذشته بیشترین بارندگی‌ها مربوط به بندر انزلی بود و پس از آن رشت و لاهیجان بالاترین میزان بارندگی را به نام خود رقم زدندو  میزان بارندگی در پایتخت به 16 میلی‌متر رسیده است.

وی با اشاره به اینکه طی 24 ساعت گذشته در میان استان‌های کشور شهرکرد با 11 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان کشور بوده است، ادامه داد: همدان و اراک نیز به ترتیب با 10 و 9 درجه زیر صفر دیگر استانهای سرکشور بوده اند.

وی در خصوص دمای مشهد نیز گفت: همچنان بارش‌های پراکنده در مشهد  خواهیم داشت و صبح جمعه مشهدهوای بسیار سردی را خواهد داشت و روند کاهش دما در این شهر قابل توجه خواهد بود.

** وضعیت راه‌های کشور

حسین نیا معاون سازمان راهداری کشور گفت: بر اساس دستورالعمل کل کشور و راهداری اقدامات لازم در حین بارش‌ها به اتمام رسیده و پاکسازی شانه راه‌ها از جمله بزرگراه‌ها و آزادراه‌ها از عصر امروز قبل از یخ‌زدگی نمک‌پاشی انجام می‌شود چرا که بر اساس کولاک و احتمال آب شدن برف‌ها و تبدیل شدن به یخ وجود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار