ساری؛

دریافت سهمیه سوخت69 واحد دامپروری در ساری

69 واحد دامپروری در ساری سهمیه سوخت دریافت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ مدير جهاد كشاورزی شهرستان ساری از تأمین یک میلیون و 156 هزار لیتر سوخت نفت گاز برای 69 واحد دامپروری شهرستان ساری در آبان امسال خبر داد و گفت: میزان سهمیه سوخت مورد نیاز واحدهای مرغداری به مدت 42 روز پرورش بر حسب ماه پرورش به شرکت نفت اعلام می شود.

طهمورث قاسم نژاد افزود: همه واحدهای مرغداری گوشتی موظف هستند قبل از دریافت سهمیه سوخت نفتگاز نسبت به دریافت مجوز جوجه ریزی از تشکل تعاونی مرغداران و یا اتحادیه مرغداران شهرستان اقدام نمایند در غیر اینصورت از تأیید سوخت خودداری می شود.

وی یادآور شد: به منظور تنظیم بازار مرغ و ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا، کلیه اصحاب صنعت طیور گوشی نسبت به هماهنگی لازم و دریافت مجوز جوجه ریزی و ارائه مجوز در سامانه تجارت آسان اقدام کنند.

مدير جهاد كشاورزی شهرستان ساری تصریح کرد: میزان سهیه مرغداران گوشتی در آبان در منطقه دشت به ازای هر قطعه یک لیتر، در منطقه نیمه سرد 1.13 لیتر و در منطقه سردسیر 1.25 لیتر به ازای هر قطعه برآورد شده است.

قاسم نژاد افزود: این شهرستان دارای 315 واحد مرغداری گوشتی بوده که حدود 50 درصد واحدها با سوخت گاز و 50 درصد با سوخت نفت گاز فعالیت دارند.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان ساری با ظرفیت جوجه ریزی بالغ بر 4.5 میلیون قطعه در هر دوره از پتانسیل بالایی در تولید گوشت سفید برخوردار بوده و در اجرای طرح ساماندهی تولید این میزان به یک میلیون و 138 هزار قطعه در هر ماه از سوی کاربر شرکت تعاونی در صدور مجوز جوجه ریزی در هر ماه اجرا می شود.

انتهای پیام /ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.