معاون حقوقی رییس جمهوری بر ضرورت آسیب شناسی در مناطقی از سطح شهر که در آنان جرایم بیشتری رخ می دهد، تاکید کرد.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، معاون حقوقی رییس جمهوری عصر سه شنبه با حضور در کانون اصلاح و تربیت استان تهران از بخش های پذیرش و تشخیص، کارگاه های آموزشی، سالن های ورزشی، بهداری، مجتمع آموزشی و استراحتگاه این مرکز بازدید کرد و در جریان روند کاری و برنامه های آموزشی آن قرار گرفت.

امین زاده در جلسه‌ای در حاشیه این بازدید با اشاره به فعالیت های خوب این کانون برای اصلاح و تربیت کودکان و نوجوانان این مرکز تاکید کرد: باید به سمتی برویم که هیچ جوان و نوجوانی که آینده کشور را می سازد، در کانون های اصلاح و تربیت و زندان ها نباشد

معاون حقوقی رئیس جمهوری ادامه داد:  در قوه مجریه به عنوان تولیدکننده قانون باید بررسی های دقیق تری به عمل آید تا با اصلاح قوانین ، کمک  و حمایت، آینده ای برای این عزیزان ترسیم شود که از گذشته خود منفک شوند.

امین زاده لزوم پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات در چنین محدوده سنی را خاطرنشان ساخت و تصریح کرد: افرادی در سطح جامعه وجود دارند که از قوانین موجود و نقض آنها آگاهی نداشته که در نهایت این امر منجر به محدودشدن آزادی آنان خواهد شد.

معاون حقوقی رییس جمهوری بر ضرورت آسیب شناسی در مناطقی از سطح شهر که در آنان جرایم بیشتری رخ می دهد، تاکید کرد و ادامه داد: با چنین نگاه کاوشگرانه در جهت اصلاح خود، جامعه و قوانین گام برخواهیم داشت.

در این جلسه بر پرداخت بدهی و دیه نوجوانان این کانون و همچنین مراقبت های پس از خروج تاکید شد.

امین زاده در این بازدید ضمن شنیدن مشکلات این نوجوانان از زحمات و تلاش های مسئولین، کارکنان و مربیان آموزشی کانون اصلاح و تربیت استان تهران قدردانی کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار