به مناسبت ایام دهه فجر مستند ده قسمتی آرشیو تصاویر انقلاب که تاکنون دیده نشده است ساخته می شود.

امیر تاجیک مدیر شبکه مستند در خصوص برنامه‌های تدارک دیده شده برای ایام دهه فجر و انتخابات و نوروز در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: از اولین سری تصاویر دیده نشده مربوط به انقلاب رونمایی کرده‌ایم. بنا داریم این تصاویر را در قالب ده برنامه مستند تولید کنیم که محتوای آنان تصاویر آرشیوی است که تاکنون دیده نشده‌اند.

وی تاکید کرد: پخش این مستندها علاوه بر برنامه‌های دیگری است که برای ایام دهه فجر در نظر داریم. بعلاوه برنامه‌ریزی‌های خیلی خوبی را برای ایام انتخابات داشته‌ایم. همانطور که می‌دانید شبکه مستند اولین شبکه ای است که صفحه اختصاصی انتخابات آن در وب‌سایت مربوطه آغاز به کار کرده است . ما قصد داریم انتخابات را از دید مستندسازان به تصویر بکشیم.

تاجیک تصریح کرد: برای ایام نوروز علاوه بر پخش مستندهای مفرح و شاد تعدادی مستند با موضوع محیط زیست و مسائل اجتماعی را در حال تولید داریم. انشالله آثاری از ما که در سینما حقیقت رونمایی شد نیز برای پخش در ایام نوروز در نظر گرفته خواهد شد.

مدیر شبکه مستند در خصوص رونمایی از لوگوی جدید این شبکه خبر داد و گفت: یکی از برنامه های اصلی ما در سال گذشته ، تغییر هویت بصری شبکه بوده است. گام اول برای رسیدن به این هدف تغییر لوگوی شبکه است. اتودهای زیادی زده شده اما هنوز نهایی نشده است. اما تصور می کنم به زودی شاهد لوگوی جدید شبکه مستند خواهیم بود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار