مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ایجرود از توانمندسازی 30 خانوار ایجرودی و خروج آنها از چرخه حمایتی کمیته امداد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ایجرود با اشاره به خروج سالانه 10 درصد از مددجویان کمیته امداد از چرخه حمایتی این نهاد گفت: خوشبختانه با فعالیتهای صورت گرفته این میزان توانمندسازی محقق شده است و توفیقات کمیته امداد در این بخش مطلوب و قابل قبول بوده است.

این مسئول با بیان اینکه در همین راستا تا پایان آبان ماه امسال 67 فقره وام اشتغالزایی در شهرستان ایجرود پرداخت شده است، افزود: اعتبار هزینه شده برای این امر 6 میلیارد و 235 میلیون ریال است.

وی با اشاره به اینکه قبل از پرداخت این وامها 96 نفر از مددجویان کمیته امداد در رشته های شغلی از جمله کشاورزی، دامداری، دامپروری، صنایع دستی و مشاغل خانگی آموزش دیدند، گفت: برای برگزاری این دورههای آموزشی 101 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد طرحهای تحت نظارت کمیته امداد در ایجرود 698 مورد است، بیان کرد: خوشبختانه طرحهای اشتغالزایی کمیته امداد به سبب دورههایی که برگزار شده موفق اجرایی میشود.

این مسئول خاطر نشان کرد: بر اساس اقدامات صورت گرفته از سوی کمیته امداد امسال 30 خانوار ایجرودی از چرخه حمایتی این نهاد با توانمندسازی خارج می شود.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.