مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد به حمایت از برگزاری نمایشگاه‌ها برای حمایت از تولیدات داخلی در کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز یاسوج ، سهراب بنام در آیین افتتاح نمایشگاه مبل و لوستر که در محل مصلای امام خمینی شهر یاسوج برگزار شد، افزود : یکی از راه‌های حمایت از تولید‌کنندگان داخلی برگزاری نمایشگاه‌ کالاها در سطح استان‌ها به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت شرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد و در کارگروه حمایت از تولید که با حضور مسئولان ارشد استانی و کارشناسان برگزار می‌شود همواره بر برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در استان تأکید شده است.

این مسئول بیان کرد: در این نمایشگاه‌ها تولید‌کنندگان داخلی کالای خود را در معرض رقابت با سایر تولید‌کنندگان قرار می‌دهند تا با رقابتی که ایجاد می‌شود هم تولید‌کننده به فکر کیفیت بهتری باشد و هم مردم بتوانند جنس و کالای داخلی خوب و با کیفیت و البته ارزان‌تری خریداری کنند.

بنام، رونق تولید در استان را موحب رونق اشتغال دانست و بیان کرد: به همیبن منظور همه باید در کهگیلویه و بویراحمد به دنبال ایجاد زمینه و فرصت برای سرمایه‌گذاری و حمایت از سرمایه‌گذاران باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارات خود به روندی که این شرکت برای حمایت از تولیدکنندگان در پیش گرفته اشاره کرد و گفت: در این روند به دنبال ایجاد زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی هستیم تا تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران با رغبت بیشتری به دنبال تولید محصول باشند.

وی افزود: به همین منظور در این شهرک‌ها زیرساخت‌های اولیه‌ای مانند آب و برق و گاز وجود دارد و به دنبال این هستیم تا با تفاهمی که با سایر دستگاه‌ها مانند مخابرات داریم شهرک‌های خود را به آخرین تجهیزات مخابراتی تجهیز کنیم.

این مسئول حوزه صنعت در استان کهگیلویه و بویراحمد روند خدمات‌دهی به شهرک‌های صنعتی در استان را رو به رشد دانست و گفت: با همه توان به دنبال رفع رکود در این شهرک‌ها هستیم تا علاوه بر تولید یکی دیگر از مهم‌ترین خواسته‌ها که همانا اشتغال‌آفرینی است حاصل شود.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.