مدیرکل امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری منظم نمایشگاه‌‌ کالا در این استان براساس تقویم اجرایی منظم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، حسین سهمگین با بیان اینکه کارگروه توسعه صادرات در استان کهگیلویه و بویراحمد همواره فعال است، افزود : در کارگروه توسعه صادرات یکی از مباحث مهمی که همواره مطرح می‌شود موضوع اقتصاد مقاومتی است که مقام معظم رهبری به آن اشاره کرده اند.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: بر این اساس باید در داخل استان از تولید کنندگان داخلی حمایت کنیم و تسهیلات لازم برای امر تولید در اختیار آن‌ها گذاشته شود.

وی با تأکید بر اینکه استان ما برای توسعه بیش از همیشه به سرمایه‌گذاری نیاز دارد، افزود: با حمایت از سرمایه‌گذار و برداشتن موانع می‌توان تولید را حمایت کرد و با حمایت از تولید و رونق گرفتن آن بسیاری از مشکلات بزرگ دیگر از جمله بیکاری تا حدود زیادی برطرف می‌شود.

سهمگین در ادامه یکی از راه‌های فرهنگ‌سازی برای سرمایه‌گذاری و حمایت از تولید را برگزاری نمایشگاه‌ها ذکر کرد و گفت: در کارگروه توسعه صادرات تقویم اجرایی برای برگزاری نمایشگاه‌ها در نظر گرفته شده که اکنون بر اساس همین تقویم اجرایی نمایشگاه‌ها با نظم خاصی در استان برپا می‌شوند.

وی با قدردانی از استاندار به دلیل حمایت از برگزاری نمایشگاه‌ها در استان خاطرنشان کرد: با تأکید و همت مسئولان این تقویم اجرایی ایجاد شد تا از سردرگمی برای برگزاری نمایشگاه‌ها در استان خارج شویم.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارات خود با بیان این که استان نیاز به جایگاه و مکان اختصاصی برای برگزاری نمایشگاه‌ها دارد، بیان کرد: عزم خوبی برای تکمیل نمایشگاه دائمی استان ایجاد شده و اکنون سهامداران به خوبی برای ساخت آن پای کار هستند.

سهمگین، همه اقدامات کنونی برای برگزاری نمایشگاه‌ها را قانون‌مند و از روی برنامه دانست و گفت: وقتی کارها بر اساس برنامه و روال قانونی و برنامه‌ریزی شده باشد مشکلی در راه ایجاد آن‌ها به وجود نخواهد آمد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.