حجت الاسلام صفایی مطرح کرد:

"نفوذ آمریکا در عربستان" باعث کشتار مردم یمن است

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: نفوذ آمریکا باعث کشتار مردم یمن شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جلسه تفسیر قرآن ویژه فرماندهان و مسئولین ستاد قرارگاه پدافند هوایی  خاتم الانبیا(ص) با حضور حجت الاسلام والمسلمین "غلامرضا صفایی " رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا برگزار شد.

حجت الاسلام صفایی در این مراسم با اشاره به آیات ابتدایی سوره فتح گفت: خداوند در قرآن وعده داده است که روزی حکومت قرآن بر جهان مسلط می‌شود و عامل این تسلط جهانی اسلام، امت پیامبرند که این امت دارای پنج ویژگی بارز است.

حجت الاسلام صفایی اظهار داشت: اولین ویژگی امت پیامبر نفوذ ناپذیری در برابر دشمنان خدا است اما نفوذ ابعاد مختلفی دارد از جمله نفوذ اقتصادی، نظامی، علمی،فرهنگی و نفوذ سیاسی که امروز می‌بینید آمریکا با نفوذ سیاسی در عربستان منافع خود را تامین می‌کند و عربستان بیش از یک میلیارد دلار بمب و موشک هوشمند می‌خرد تا بر سر مردم مظلوم یمن بریزد، یا ترکیه که بر اثر نفوذ سیاسی آمریکا با اسرائیل روابط دوستانه برقرار می‌کند.

وی تاکید کرد که جامعه اسلامی نفوذ ناپذیر است و در برابر دشمن استقلال سیاسی، نظامی،علمی و فرهنگی خود را حفظ می‌کند و سلاح و امکانات مورد نیازش را خودش تامین می‌کند.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا دومین ویژگی امت پیامبر بر اساس آموزه‌های قرآن را برادری و محبت بین یکدیگر برشمرد و افزود: در جامعه اسلامی همه با یکدیگر با عطوفت و مهربانی برخورد می‌کنند و در برابر مصائب و مشکلات یکدیگر مسئولند.

وی در پایان داشتن دغدغه نماز در جامعه اسلامی، انتخاب کار مورد نیاز جامعه توسط افراد و داشتن سیمای بندگی و تواضع در برابر پروردگار را از دیگر خصوصیات امت پیامبر برشمرد.

انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار