فرمانده انتظامي استان فارس از توقيف محموله ای با ارزش 113 ميليارد و 260 ميليون ريال و دستگیری متهمان جاسازي پوشاك در تانكرهاي فرآورده هاي نفتي در شيراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گودرزي به كشفيات كالاي قاچاق در استان اشاره كرد و افزود: با تلاش مأموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي استان چهار محل دپوي گوشي تلفن همراه قاچاق در شيراز شناسايي و در بازرسي 14 هزار و 954 دستگاه گوشي تلفن همراه كشف شد.

وي با بيان اينكه در اين راستا 15 نفر دستگير شدند، افزود: ارزش ريالي اين محموله هاي قاچاق بالغ بر 113 ميليارد و 260 ميليون ريال برآورد شده است.

اين مقام ارشد انتظامي ادامه داد: همچنين مأموران پليس آگاهي استان باندي از قاچاقچيان حرفه اي پوشاك را كه به صورت ماهرانه اي اقدام به جاسازي پوشاك در تانكرهاي فرآورده هاي نفتي (قير) مي كردند، شناسايي كردند.

گودرزي تصريح كرد: مأموران در اين راستا سه دستگاه كاميون تانكردار را در محور قائميه- نورآباد متوقف و در بازرسي 50 هزار ثوب پوشاك قاچاق به صورت جاسازي شده كشف كردند.

وي ارزش تقريبي اين محموله را بالغ بر 30 ميليارد ريال عنوان كرد و گفت: در اين راستا سه نفر دستگير و تحقيقات كماكان ادامه دارد.
فرمانده انتظامي استان فارس گفت: در يك عمليات ديگر نيز مأموران پليس آگاهي استان فارس يك باند حرفه اي سارقان منزل را شناسايي كردند.

گودرزي افزود: سارقان با استفاده از سنگ فرز وارد منازل شده و پس از شكستن گاو صندوق ها اقدام به سرقت طلاجات و زيورآلات ساكنان مي كرده اند.

وي با بيان اينكه سارقان براي ادامه فعاليت خود به استان هاي شمالي عزيمت كرده بودند، خاطر نشان كرد: در اين راستا و با هماهنگي پليس آگاهي ناجا و استان مازندران پنج نفر متهم و يك نفر خريدار اموال مسروقه در تهران دستگير و در تحقيقات به 10 فقره سرقت منزل اعتراف كردند.

فرمانده انتظامي استان فارس با اشاره به كشفيات مواد مخدر در استان گفت: در 24 ساعت گذشته 587 کيلوگرم ترياك در شهرستان هاي فسا، لارستان و شيراز كشف شده است كه در اين رابطه 8 دستگاه خودرو توقيف و 12 نفر متهم دستگير شدند.

گودرزي تصريح كرد: از ابتداي دي ماه تا کنون يک تن و 4 کيلو گرم انواع مواد مخدر در استان كشف و در اين مدت 205 نفر متهم دستگير شده اند.

وي در پايان كشفيات مواد مخدر در سطح استان از ابتداي سال تا کنون را 23 تن و 587 کيلو گرم انواع مواد مخدر اعلام كرد.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: کالای ، قاچاق ، جاسازی ، پوشاک ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.