اختتامیه «نخستین کنگره ملی شعر عفاف و حجاب_مستور» در آستانه سالروز توطئه استعماری کشف حجاب توسط رضا خان به همت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور برگزار می شود.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور؛ نخستین کنگره ملی شعر عفاف و حجاب_مستور توسط کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و با مشارکت بنیاد ملی مد و لباس اسلامی ایرانی، مؤسسه توسعه هنرهای معاصر، بنیاد رودکی و مؤسسه فرهنگ‌سازان مشعر در آبان ماه سال جاری فراخوان خویش را اعلام نموده و با دریافت بیش از 1500 اثر از 500 دانشگاه و حوزه علمیه به کار خود در هفته جاری پایان می‌دهد.

اختتامیه «مستور»در آستانه سالروز صدور فرمان استعماری کشف حجاب توسط رضاخان در 16 دی‌ماه از ساعت 17:30 در موزه هنرهای معاصر واقع در خیابان کارگر شمالی، جنب پارک لاله با حضور شخصیت‌های فرهنگی، هنری، کشوری و لشکری و صاحب‌نظران و پیشکسوتان شعر و ادبیات و با حضور اصحاب رسانه برگزار می‌شود. 

همچنین لازم به ذکر است؛ برای اولین بار در کشور کتاب اشعار برگزیده در قالب‌های مختلف شعری با محوریت عفاف و حجاب در روز برگزاری کنگره رونمایی می‌شود.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار